וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכה מאונס לאחר ארבע שנים בכלא

נתיב נחמני

20.2.2008 / 15:39

ולדימיר אליאגוייב הציע למאהבת שלו לבצע הפלה טבעית ע"י קיום יחסי מין עם גבר אחר והורשע באונס. בזכות נחישות פרקליטתו הוא שוחרר

לאחר כמעט ארבע שנים, בהן ישב ולדימיר אליאגוייב בכלא בגין מעורבותו בפרשת אונס סבוכה ומוזרה, הוא זוכה היום (רביעי) מהרשעתו בבית המשפט העליון ושוחרר לביתו.

הסיפור התחיל ברומן בין אליאגוייב לאישה נשואה שהרתה לו כתוצאה מהקשר. שני האוהבים רצו להיפטר מהעובר, שהיה עלול לחשוף את קיום הקשר מחוץ לנישואים. אליאגוייב והמאהבת, שחיפשו פתרון, האמינו לאשה זקנה, שסיפרה להם על שיטה להפלה טבעית - "ערבוב דמים". על פי "השיטה", אשה הרה המקיימת יחסי מין עם גבר אחר מהגבר לו הרתה, עשויה להפיל את העובר באופן טבעי. השניים השתכנעו באמיתות השיטה, והלכו יחדיו לדירת חבר.

אליאגוייב קיים יחסי מין עם חברתו ההרה ועזב את המקום כדי שחברו ישלים את פעולת ההפלה הטבעית, אך לא לפני שנעל את הדלת אחריו. חודש לאחר הניסוי שלא צלח התלוננה האישה במשטרה על כך שהחבר אנס אותה. הפרשה הובילה לכתב אישום נדיר שהאשים את אליאגוייב ב"אונס באמצעות אחר", והוא וחברו נשפטו לשבע שנות מאסר.

עורכת הדין שלומציון גבאי-מנדלמן מהסניגוריה הציבורית סרבה לקבל את פסיקת בית המשפט המחוזי בעניין מרשה, ופנתה לערכה עליונה. שופט העליון יוסף אלון הסכים עם טענותיה אך לא הוציא את אליאגוייב חף מפשע. אמנם ההליכה לדירת החבר וקיום יחסי המין עם אליאגוייב היו בהסכמה. למרות שלא הציע לחברו לשכב עם המאהבת, והיא התנגדה ליחסי מין רק אחרי שהלך.

אליאגוייב נעל בצאתו את הדלת, ובכך הואשם בעבירה של כליאת שווא. בגין העבירה הטרייה בא הוא מואשם, הופחת עונשו של אליאגוייב מ-84 ל-30 חודשי מאסר. בשל העובדה שאת העונש הזה הוא סיים לרצות לפני כשנה וחצי, היום הוא שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully