וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור אלפרון הסגיר עצמו למשטרה

נתיב נחמני

20.2.2008 / 16:05

לאחר חודש וחצי במחתרת הסגיר עצמו בנו של יעקב אלפרון. הוא יחקר במשטרה בחשד למעורבות בניסיון חיסול העבריין רפי אוחנינה

לאחר חודש וחצי במחתרת הגיע אחר הצהרים (רביעי) דרור אלפרון לתחנת משטרת מסובים והסגיר עצמו לידי השוטרים. הוא יחקר במהלך היום בחשד למעורבות בפרשת ניסיון החיסול של העבריין רפי אוחנינה.

קודם לכן התייחסה אמו של דרור, אהובה אלפרון, לאפשרות שבנה ייצא ממקום מחבואו ויסגיר עצמו לידי המשטרה. "הלוואי ואמן, אני רק רוצה לראות אותו", אמרה לוואלה! חדשות.

"אני לא פוחדת. אני קודם כל דואגת ורק רוצה להאמין שהענן הזה יחלוף מעלינו", הוסיפה אלפרון, הנשואה ליעקב אלפרון. "אני בעצמי מתעדכנת מהתקשורת ואין לי מושג מה קורה עם הבן שלי. אפילו מהצבא לא קיבלתי טלפון אחד". בתה של אלפרון, קים בת ה-18 התגייסה אתמול אף היא.

כזכור, במשטרה חושדים שדרור אלפרון היה מעורב בדרך כלשהי בירי לעבר העבריין רפי אוחנינה. מעצרו של אביו יעקב הוארך שמונה פעמים (41 ימים), בחשד לתכנון האירוע לפני ששוחרר ללא האשמות. אמיר גרינשפן נעצר גם הוא בחשד למעורבותו, כשבועיים לאחר הירי, ושוחרר יחד עם יעקב. לעומתם, מזלו של החייל אמיר נגרקר לא שפר עליו והוא עומד בימים אלו בפני כתב אישום שהוגש נגדו לאחרונה בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בחשד שהוא זה שירה לעבר אוחנינה, פצע אותו והרג את כלבו.

שש פעמים בעבר נעצר דרור אלפרון, נחקר ואז שוחרר, כשהפעם האחרונה הייתה בחשד לכך שדקר את העבריין אמיר מולנר, ב"וועידת פסגה" במלון "דניאל" בהרצליה, בעת שלטענת המשפחה "ניסה להגן על אביו".

"כמה חודשים אחרי כל חקירה כזאת אנחנו מקבלים מכתב הביתה שאומר שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור. אבל למרות כל זאת, וגם הפעם, המשטרה מרעילה את כולם באמצעות כלי התקשורת ומפזרת את חשדותיה ללא בסיס", טענה אלפרון.

פרסום ראשון, 13:40.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully