וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אולמרט מתכוון לחלק את ירושלים"

ספי קרופסקי

20.2.2008 / 12:22

יו"ר הליכוד הגיב לדיווחים הסותרים בין צוותי המו"מ באשר לסוגיית ירושלים. "אם זה נראה כמו ברווז, כנראה שהם מתכוונים לחלק את י-ם"

"ראש הממשלה אמר שלא מדברים על ירושלים, ושמשאירים את זה לסוף, אבל אני אומר שאם זה נראה כמו ברווז, והולך כמו ברווז, אז הם כנראה מתכוונים לחלק את ירושלים". כך התייחס היום (רביעי) יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בנאומו לדיווחים הסותרים באשר למשא ומתן על סוגיית ירושלים.

בנאומו בכנס ירושלים, הדגיש נתניהו כי "אסור בשום אופן לסגת מירושלים, ולאפשר עוד בסיס טרור בלב המדינה". כמו כן, חזר יו"ר הליכוד על קריאתו לפתוח בערוץ משא ומתן כלכלי בלבד עם נציגי הרשות הפלסטינית.

נתניהו התייחס בנאומו למצב ברצועת עזה, וציין כי בתקופתו כראש ממשלה נפלו "עשרות טילים על שטח מדינת ישראל - אז הגבתי באותה תקופה בצורה לא פרופורציונלית לאותה התקפה".

"היום זו מלחמה של התשה. אנחנו מנסים לאזן את המצב רק במידה שהם ייפגעו גם כן". לדעת נתניהו, "לישראל יש כוחות אדירים והיא צריכה לצאת מאותו דפוס חשיבה ולהגיב בצורה לא פרופורציונלית".


בתום הפגישה אמש בין ראש הממשלה אהוד אולמרט, לבין יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, הצהיר ראש הממשלה כי "עיכוב הדיון בנושא ירושלים לא עלה בשיחות". ואולם, חבר צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת, מיהר להציג גרסה שונה, וציין כי סוגיית ירושלים, כמו שאר סוגיות הליבה - נידונו בין הצדדים.

בשבוע האחרון דווח כי אולמרט מעוניין לדחות את הדיון בירושלים לקראת סוף המו"מ. לדברי מקורות בישראל וברשות, בפגישתם האחרונה, הסכים יו"ר הרשות לדחות את הדיון על ירושלים לסוף המו"מ ולהתמקד כרגע בסוגיות הליבה האחרות כדוגמת הפליטים והגבולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully