וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' דרור: "הייתי מתבטא אחרת"

פנחס וולף

20.2.2008 / 9:57

לדברי חבר ועדת וינוגרד, דבריו בראיון ל"מעריב", בו רמז כי אולמרט עדיף על נתניהו, סולפו. "לא מוכר לי דו"ח חמור כל כך על ממשלה"

ערוץ הכנסת

(צילום: ערוץ הכנסת, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"אם הייתי נדרש להתבטא שוב בנושא, הייתי מתנסח אחרת", כך אמר הבוקר (רביעי) חבר ועדת וינוגרד הפרופ' יחזקאל דרור, בדיון בוועדה לביקורת המדינה. פרופ' דרור זומן לוועדה כדי להסביר את הראיון שהעניק לעיתון "מעריב", ממנו ניתן היה להבין כי הוועדה שקלה את סיכויי הצלחת תהליך השלום תחת הנהגתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט.

פרופ' דרור אמר במהלך הדיון כי "אינני יודע מהן דעותיהם של הפוליטיות של שאר חברי הוועידה". לדבריו, "אני מרגיש נבוך כי גם אחרי עשרות שנים במחקר הממשל, אני עדיין לא מבין את דרכי התנהלות התקשורת. מעריב הפר את ההסכם איתי וסילף את דברי". דרור הוסיף כי "לא מוכר לי דו"ח חמור כל כך על ממשלה ומערכת הביטחון. זה מחייב תיקון שלם ולא כמה תיקונים". לדבריו, "נכנסתי למרה שחורה לאחר שגיבשנו את הממצאים בדו"ח". בתום הדיון, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח"כ זבולון אורלב (מפד"ל) מסר את הודעת הוועדה והביע צער על דבריו של פרופ' דרור, אולם קיבל את הבהרותיו.

במהלך הדיון תקפה ח"כ לימור לבנת (ליכוד) את פרופ' דרור. ח"כ לבנת פנתה לפרפ' דרור והטיחה בו "הציבור מבין מצוין מה שרצית להסביר לו - שצריך להשאיר את אולמרט וברק בתפקיד". מנגד, חברה לסיעה, ח"כ מיכאל איתן, דווקא יצא להגנתו של פרופ' דרור. "איך אפשר לומר שדו"ח וינוגרד הוא לטובת הדרג המדיני? חוץ מלומר החלטה פושעת, נאמר הכל, אבל אנו הפוליטיקאים הסתדרנו לפי המחנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully