וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיסול מורנייה - רק השלב הראשון"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.2.2008 / 8:33

כך דווח בעיתון הכוויתי אל ג'רידה, מפי מקורות ישראלים. עוד דווח, כי "המוסד יעבור לשלב השני מבלי להמתין לתגובתו של חיזבאללה"

"חיסולו של בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה הוא רק שלב ראשון בשרשרת חיסולים שישראל מתכוונת לבצע נגד בכירי חיזבאללה, חמאס ואולי אף אירן". כך מצוטטים מקורות בכירים בירושלים בעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה". המקורות אמרו לעיתון, כי הם אינם שוללים את העובדה כי "המוסד יעבור לשלב השני מבלי להמתין לתגובתו של חיזבאללה על חיסולו של מורנייה, על ידי חיסולו של מפקד בכיר במשמרות המהפכה האירניים".

"מי שחיסל את מורנייה הבין היטב כי חיסל את המתאם הבכיר ביותר בין אירן לבין שלוחותיה ברחבי העולם, ולאו דווקא בלבנון וסוריה בלבד", הבהירו המקורות. "מי שעשה זאת מבין היטב את ההשלכות של פעולה כזו". לטענת המקורות, "חיסולו של מורנייה הוא חולייה בשרשרת ארוכה של פעולות. אחרי חיסול מורנייה יבוא השלב השני והשלישי שיופנו נגד חיזבאללה וחמאס. דבר זה עלול להביא את אירן לפעול ואז ישראל תיאלץ להכות גם בה".

המקורות טוענים עוד, כי חיסולו של מורנייה הוא הסיבה לכך שממשלת ישראל האריכה את כהונתו של ראש המוסד מאיר דגן. "פעולה זו השיבה למוסד את מעמדו ואת הכבוד שלו, זאת, בנוסף להפצצת המתקן הסורי בדיר א-זור בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully