וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונגריה: בית השימוש, חברו הטוב של האדם

19.2.2008 / 22:33

יותר מ-50 אלף הונגרים כבר הצביעו בתחרות 100 השירותים הציבוריים הטובים ביותר. "בית שימוש מוצלח הוא מקום תרבותי ומכובד"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

"מה הופך בית שימוש למוצלח? ובכן, כמובן, עליו להיות מצויד בהתאם, בנייר טואלט וסבון נוזלי כדי שכל אחד יוכל לשטוף היטב את ידיו" - כך מתאר אטילה פאפ, לקוח בית קפה הונגרי את השירותים הציבוריים המושלמים. "כשאדם נכנס לבית שימוש מוצלח, הוא נדהם לגלות שזהו בעצם מקום תרבותי ומכובד", הוא אומר.

אתר אינטרנט הונגרי פתח בתחרות לבחירת מאת השירותים הציבוריים הטובים ביותר בהונגריה. התחרות מתקיימת כחלק ממסע הסברה לאומי להעלאת המודעות הציבורית לחשיבות ההגיינה. לדברי יוזמת התחרות, ג'ודית פאטאקי, כ-50 אלף בני אדם כבר הצביעו. "אני חושבת שהתחרות מצליחה כל כך בגלל שהיא משלימה חסר בתחום שלא מתייחסים אליו", היא אומרת. "זהו נושא שאנשים, בעיקר גברים, אוהבים מאוד לשוחח עליו, אך הם לא עושים זאת בדרך כלל".

באתר ההצבעה ניתן לראות קליפ ובו צעיר מטייל כשהוא מלווה בבת זוגו, האסלה. ברקע מתנגן שיר: "איך אוכל לחיות בלעדיך, אתה זה כל חיי, שום דבר לא יפריד בינינו".

מאמא אגי, המנהלת שירותים במועדון לילה בבודפשט, קיבלה פרס מיוחד במסגרת התחרות. בחדר השירותים שלה ניתן למצוא פניני חכמה על הדלתות כחומר למחשבה בעת ההמתנה, ניתן ליהנות משימוש חופשי במטהרי אוויר, תרסיסי שיער ממחטות וסוכריות מרעננות נשימה. בליינים יכולים לרכוש במקום משככי כאבים, מברשות ומשחות שיניים, קונדומים וערכות עזרה שניה. "הדבר החשוב ביותר בשירותים הוא ניקיון וריחניות", היא אומרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully