וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: "דיברנו גם על ירושלים"

ספי קרופסקי

19.2.2008 / 23:36

אולמרט הכחיש בתום פגישתו עם אבו מאזן כי הנושא עלה בדיונים. עריקאת: "הצדדים הסכימו שכל הנושאים יעלו לדיון במו"מ על הסדר הקבע"

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

ראש הממשלה אהוד אולמרט נפגש הערב (שלישי) בביתו בירושלים עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אולם סוגיית ירושלים לא עלתה בדיון. "עיכוב הדיון בנושא ירושלים לא עלה בשיחות", אמר אולמרט בתום הפגישה.

בפגישה השתתפו ראש הצוות הישראלי במשא ומתן, שרת החוץ ציפי לבני, וראש הצוות הפלסטיני אבו עלא. בין השאר, סיכמו שני הצדדים בפגישה על חלוקת העבודה הפנימית במגוון נושאים כלכליים.

בשבוע האחרון דווח כי אולמרט מעוניין לדחות את הדיון בירושלים לקראת סוף המו"מ. לדברי מקורות בישראל וברשות, בפגישתם האחרונה, הסכים יו"ר הרשות לדחות את הדיון על ירושלים לסוף המו"מ ולהתמקד כרגע בסוגיות הליבה האחרות כדוגמת הפליטים והגבולות. ואולם, אבו מאזן הכחיש את הדברים אתמול בראיון לעיתון ירדני, ואמר כי "אין טעם לדחות את הדיון".

כתבי "הארץ" אבי יששכרוף וברק רביד מוסיפים:

סאיב עריקאת, חבר צוות המו"מ שהשתתף בפגישה, אמר כי "הפגישה הייתה מעמיקה וחיובית". לדבריו, בניגוד לפרסומים בישראל הצדדים דנו בכל הנושאים.

עריקאת סיפר כי"בפגישה היתה סקירה של שני ראשי צוותי המו"מ אבו עלא וציפי לבני על הנושאים השונים בשיחות". בשיחה עם "הארץ" הוא הדגיש, כי שני הצדדים הסכימו שכל הנושאים יעלו לדיון במו"מ על הסדר הקבע, כולל ירושלים. "איננו יכולים לומר כי היתה התקדמות משמעותית בשיחות, אך החלטנו כי כל הסוגיות יהיו על השולחן. לא ניתן להפריד ביניהן. ירושלים קשורה בגבולות ובהתנחלויות. כמו כן סיכמנו כי לא יהיה הסכם על אף סעיף, כל עוד כל הפרטים אינם מוסכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully