וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום: עדכון יומי 19.2.08

יהושע ברייינר

19.2.2008 / 20:17

וואלה! חדשות מגישה סקירה יומית של האירועים בדרום הארץ. קסאם פגע בלול תרנגולות וכוחות צה"ל המשיכו לפעול ברצועה

גם היום פעל צה"ל בתוך רצועת עזה. בשעות הצהריים נכנסו כוחות גדולים של צה"ל לסריקות בשטח הרצועה, סמוך לגדר המערכת באיזור כיסופים. במהלך הפעילות, שנמשכה עד שעות הערב המוקדמות, נתקלו החיילים במספר חמושים שפתחו לעברם באש. כוח צה"ל השיב אש לעבר החמושים וזיהה פגיעה.
יחד עם זאת, הפלסטינים טוענים כי סמוך לשעה חמש וחצי בערב נפצע באורח קשה ילד כבן עשר מאיזור חאן יונס. לטענת הפלסטינים, הילד נפגע מאש שנפתחה לכיוון הילד על ידי חיילי צה"ל. לדברי גורמים צבאיים, צה"ל כלל לא פעל באיזור המדובר ופציעתו של הילד לא נגרמה על ידי הכוחות.

בשעת פעילות הכוחות נורו לעברם כ-13 פצצות מרגמה, שלוש מהן נחתו בשטח ישראל. בכל המקרים, לא היו נפגעים לצה"ל ולא נגרם נזק. הבוקר נפלו ארבע רקטות קסאם בשטח ישראל. שתיים מהן נפלו בשטחים פתוחים בשדרות. שתי רקטות נוספות נחתו ביישוב נתיב העשרה, הסמוך לגדר המערכת בצפון הרצועה. רקטה אחת התפוצצה בעודה באוויר וגרמה נזק רב ללול תרנגולות ביישוב. רקטה אחרת נפלה בשטח חקלאי באיזור, מבלי לגרום לנפגעים או לנזק.

סמוך לשעה שבע בבוקר נפתחה אש לעבר כוח של חטיבת גבעתי שנע על גדר המערכת באיזור כיסופים. החיילים זיהו את הפלסטיני שירה לעברם, הסתערו לעברו והשיבו אש. הפלסטיני נפגע ונהרג במקום. הזרוע הצבאית של החזית הדמוקרטית והזרוע הצבאית של פתח נטלו אחריות על הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully