וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריות, מרדף וג'יפ הפוך בנסיון חיסול בנגב

נתיב נחמני

19.2.2008 / 14:56

שני החשודים בנסיון חיסול על רקע סכסוך חמולות מואשמים כי ניהלו קרב יריות במתחם סופר בבאר שבע והתנגשו בג'יפ בכוונה

מרדף מכוניות, ג'יפ שעף באוויר וקרב יריות במתחם סופר בבאר שבע, הם רק חלק מסצינת ניסיון חיסול, המתוארת בכתב אישום שהגישה היום (שלישי) פרקליטות מחוז הדרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע – אך נראית יותר כמו סרט פעולה הוליוודי.

מזה שנים משפחות אבו-טביתאן ואבו-עדרה מהיישוב תל שבע מסוכסכות. בשבוע שעבר הגיעו פאוזי וסברי ממשפחת אבו עדרה לתקן את הטלפון הנייד שלהם במתחם "ביג" בבאר שבע. כשנתקלו במקום בכמה מבני המשפחה היריבה, הם מיהרו להזעיק למקום את בני משפחתם. בינתיים הבחינו פאוזי וסברי שבני משפחת אבו-סביתאן הזמינו תגבורת בעצמם, ומיהרו להימלט מהמקום בג'יפ שלהם. אז הגיח ג'יפ של משפחת אבו-סביתאן, והתנגח ברכב התגבורת של אבו-עדרה.

הג'יפ המשיך והאיץ לתוך הג'יפ של פאוזי וסברי, העיף את השניים על המדרכה ועל ספסל והפך את הג'יפ שלהם על גגו עד שנעצר בתוך מסעדה. כתוצאה מההתנגשות נפגע מאבטח המסעדה ואילו פאוזי וסברי הצליחו להימלט מהג'יפ דרך החלונות, וחולצו על ידי בני משפחתם.

תוך כדי הימלטות בני משפחת אבו עדרה, פתח רכב אחר של בני משפחת אבו סביתאן במרדף אחריהם, וכשהשיג אותו, נורו יריות שפגעו בפלג גופו העליון של סברי ובגבו של פאוזי.

אברהים ואחמד אבו-סביתאן נעצרו לאחר האירוע, והיום הם עומדים בפני אישום בגין ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע וחבלה ופציעה בנסיבות מחמירות. מהמשטרה נמסר כי אדם נוסף נעצר אתמול בחשד למעורבות בפרשה וכי גם נגדו יוגש ככל הנראה כתב אישום על מעורבותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully