וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק בטדי יתקיים כמתוכנן

אסף שקד

17.2.2008 / 10:35

ירושלים התעוררה לבוקר מושלג, אבל דרכי הגישה לטדי לא נחסמו והיציעים היו במצב סביר. תבריזי קבע שניתן לקיים את המשחק בין בית”ר לחיפה

הלילה היה נראה כאילו כוח עליון שוב ימנע את קיום המפגש המסקרן בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. ירושלים התעוררה לבנה ומושלגת, והשופט איתן תבריזי, תושב העיר, הגיע הבוקר (שלישי) לטדי כדי לבדוק אם מצב האצטדיון ודרכי הגישה אליו מאפשרים את קיום המשחק הדחוי.

לאחר שבחן את התנאים השונים, החליט השופט כי אין שום מניעה לקיומו של משחק כדורגל, וכי הדבר לא ייסכן את בריאות השחקנים. לפיכך, סוף סוף נזכה לראות הערב את האלופה נאבקת ברוני לוי ושחקניו. הנהלת אצטדיון טדי הבהירה כבר כי המשחק יבוטל במידה שייערם שלג מעל 5 סנטימטרים, אך זה לא קרה לבסוף. יעקב מלול, מנהל אצטדיון טדי, הסביר: "היה כאן שופט שהחליט על קיום המשחק. נתחיל לעבוד על הפשרת היציעים, תוך שעתיים נעמיס את כל השלג על משטח ונאפשר את קיום המשחק".

כזכור, המשחק הקודם בין שתי הקבוצות נדחה. בשבוע שעבר שיחקו השתיים כ-7 דקות לפני שקרסה מערכת החשמל באצטדיון, וזאת בגלל שריפה שפרצה בחדר החשמל בטדי. שופט המשחק אז, אלון יפת, החליט להפסיק את ההתמודדות, ואלפי הצופים שבו לבתיהם מתוסכלים.

חולצות טרמיות, גרביונים, כובעים וכפפות

אז איך הקבוצות נערכות למשחק שייערך בתנאי מזג אוויר לא שגרתיים? בבית"ר לא התייחסו לאפשרות שהמשחק לא ייערך, והתכוננו כרגיל. המנהל הלוגיסטי, מאיר הרוש, הכין ציוד חורפי לשחקנים, ואילו הנהלת הקבוצה החליטה להשאיר הלילה את כל שחקני הסגל בבית מלון בירושלים.

חלק משחקני מכבי חיפה יעלו למשחק בטדי עם טייטס מצמר, על מנת להתגונן מפני הקר העז. הבוקר יצאה הקבוצה מקריית אליעזר לכיוון טדי, והמנהל האדמניסטרטיבי, זאב יקשין, הכין ערכה הכוללת גם חולצות טרמיות השומרות על חום הגוף, גרביונים שחורים ושקופים, כובעים, כפפות ומעיל עליון מניילון. המועדון העמיד שמונה קווי אוטובוסים למשחק החוזר מול בית"ר. באתרו הרשמי ביקש המועדון החיפאי לעקוב אחר ההודעות לגבי זמני ההסעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully