וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "המשא ומתן עם הפלסטינים ימשך"

פנחס וולף וספי קרופסקי

18.2.2008 / 17:31

הכנסת דנה בהצעת אי אמון בגין קיום מו"מ תחת אש. שרת החוץ אמרה בתגובה: "היום היתה פגישה, מחר תהיה וגם מחרתיים"

שרת החוץ ציפי לבני השיבה היום במליאת הכנסת להצעת אי אמון שהוגשה בגין "קיום משא ומתן תחת אש". לבני הצהירה כי תמשיך להיפגש עם הפלסטינים. לדבריה, "היום היתה פגישה, מחר תהיה פגישה וגם מחרתיים. אני מקווה שלא יהיה טרור אבל לא אהפוך לפופוליסטית ואצהיר שעכשיו אני לא מדברת". היא ציינה כי בכוונתה "לייצג את האינטרסים של ישראל ואם ייחתם הסכם, הם יעוגנו בתוכו".

לבני הוסיפה כי היא שוללת את הטיעון שלא מגיע לפלסטינים שננהל עמם משא ומתן. "אני מודיעה לכם שכשאני נכנסת לחדר אני לא, ותסלחו לי על האמירה, אני לא סנטה קלאוס או איזה דוד שמחלק מתנות", אמרה לבני. "אני באתי לשמור על העקרונות הישראליים שנשחקים עם הזמן על פליטים, ביטחון ונושאים אחרים, וכן, ודאי שחלק מזה יהיה ויתורים טריטוריאליים".

מוקדם יותר נפגש מנכ"ל משרד החוץ, אהרון אברמוביץ', עם סר ג'ון הולמס, תת-מזכ"ל האו"ם לעניינים הומניטריים, שאמר אתמול כי המצב בדרום הארץ הוא "מעגל של אלימות", בין ישראל לפלסטינים. בפגישה אמר אברמוביץ' כי "שימוש בביטויים מסוג זה יוצרים הקבלה בין טרוריסטים לבין מתגוננים מפני הטרור". לשיטתו של אברמוביץ', "דבריו של מר הולמס עלולים, שלא במתכוון, לעודד גורמי טרור להאמין, כי הקהילה הבינלאומית תפעיל לחץ על ישראל במקום לטפל בשורשי האלימות, ולפיכך אינם מסייעים לתהליך השלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully