וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לשחקני הפועל ירושלים: "יצרתם מציאות חדשה"

18.2.2008 / 14:58

מחזיקת הגביע התארחה אצל ראש הממשלה, שהצביע עליה כאלטרנטיבה למכבי ת"א: "היום לא מדובר על קבוצה אחת בלבד בכדורסל"

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, אירח היום בצהריים (ב') את מחזיקת גביע המדינה, הפועל ירושלים, בקבלת פנים חגיגית בעקבות הזכייה בגביע המדינה. במהלך קבלת הפנים אמר ראש הממשלה: "אני מאוד מעריך את רוח הלחימה שלכם, את ההתלהבות וגם את הרוח המיוחדת שמאפיינת את קבוצת הפועל מגדל ירושלים. אתם שיניתם את פני הכדורסל בישראל. היום לא מדובר על קבוצה אחת בלבד ויש תחרות, יצרתם מציאות חדשה".

אולמרט ניצל את ההזדמנות גם להקניט את שחקן הקבוצה ג'יימי ארנולד: "אני שייך לקבוצה של אנשים שליוותה את הקבוצה בתקופה בה היה פער גדול בין האמביציה להישגים. היום הפער הזה הצטמצם, ואולי היה אפילו קטן יותר אלמלא הסל של ג'יימי ארנולד בגמר הפיינל פור בעונה שעברה. אני אומנם ראש הממשלה, אבל אני ירושלמי, וכשקבוצה מירושלים מביאה כבוד לעיר הזאת ולעם ישראל כולו זה עושה אותי מאושר. אני מקווה שתמשיכו כך".

יו"ר הקבוצה, דני קליין, אמר במהלך קבלת הפנים: "כשאני מסתכל על הדברים שמחברים בין ראש הממשלה, בין דן שמיר וביני אני רואה את האמונה – האמונה בקבוצה, האמונה באנשים והאמונה בדרך. ראש הממשלה ידע תמיד לעמוד ברגעים הקשים לצד הקבוצה ולצידי באופן אישי, ובמקרים מסויימים, אלמלא תמיכתו, אני בספק אם היינו חווים את אותם רגעים בלתי נשכחים".

קליין הוסיף: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות לך על תמיכתך, על עזרתך, על אמונתך ולהגיד לך כי אני ועוד רבים כמוני מאמינים בדרכך ורוצים לראות אותך עוד שנים רבות מנהיג אותנו ועמוד בראשנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully