וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הרוצח מאילינוי עדיין אוהבת

שי אילן

18.2.2008 / 12:37

הצעיר שרצח חמישה בני אדם באוניברסיטת צפון אילינוי בסוף השבוע מתואר על ידי חברתו כ"אדם הנחמד והאכפתי ביותר שהכרתי"

ג'סיקה בייטי, חברתו של סטיבן קזמירצ'ק שרצח בסוף השבוע באוניברסיטת צפון אילינוי חמישה בני אדם והתאבד, אומרת שהוא היה שפוי לחלוטין ולא היה כל דבר חריג בהתנהגותו לפני המקרה. "הוא לא סבל מהזיות, הוא לא התנהג מוזר, הוא היה סטיב", היא ספרה בדמעות לרשת CNN. היא סיפרה שבילדותו הוא הפגין קשיים והוריו שלחו אותו לפנימייה, אבל בעת שהיו יחד, הוא מעולם לא הפגין התנהגות הרסנית.

קזמירצ'ק היה בטיפול פסיכיאטרי באופן קבוע, ונטל תרופות אנטי דכאוניות, אך הוא הפסיק לקחת אותן, לדברי חברתו "משום שהן גרמו לו להרגיש כמו זומבי". היא ידעה שהוא רכש כלי נשק, אבל הוא אמר לה שהם נועדו להגנה על הבית.

ביום הירי, בייטי שהתה בהרצאה באוניברסיטה בה למדו השניים. כשנודע לה על הרצח, היא לא חשדה שמדובר בחבר שלה, שהיה אמור להגיע אף הוא להרצאה. בייטי סיפרה שהיא דאגה לו "משום שמעולם הוא לא החמיץ הרצאה".

כשנודע לה שחברה הוא שביצע את הירי, היא סירבה להאמין משום שהייתה סבורה שהוא בדרכו בחזרה מצפון אילינוי לפגוש אותה. "סטיבן שאני מכירה ואוהבת אינו האדם שנכנס לבניין ההוא", אמרה בייטי והוסיפה: "הוא לא היה מפלצת. הוא היה האדם הנחמד והאיכפתי ביותר שהכרתי". בדמעות אמרה בייטי שהיא עדיין אוהבת אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully