וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מורנייה מספרת על עימאד הילד

ניר יהב

18.2.2008 / 9:58

אמו של בכיר חיזבאללה מספרת על ילד שהצטיין בלימודיו והיה עושה במקום לדבר. "הוא לא השתנה. הוא מת עם חיוך על פניו"

אמו של בכיר חיזבאללה, עימאד מורנייה, מאשימה את ישראל בחיסולו של בנה. "אף אחד לא יכול לקבל את מות ילדיו ללא סיבה, אבל במקרה שלנו ישנה סיבה – רשעותה של ישראל". בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט" מספרת אימו של רב המרצחים בנה – החל מילדותו ועד לימיו האחרונים. "מורנייה לא שינה את התנהגותו. הוא מת עם חיוך על פניו", אומרים בני משפחתו.

האם, פאטמה, איבדה בנוסף לעימאד גם את שני בניה. "הלוואי ושלושת הילדים שלי היו נשארים בחיים. מעולם לא רציתי שימותו, אך זהו הסוף הצפוי של מי שהולך בדרך הג'יהאד". כשעימאד מורנייה היה נעדר, הייתה אימו דואגת לו וחוששת לחייו. "כשהיה נעדר הרגשתי כאילו ליבי בוער". בתשובה לשאלה מתי פגשה אותו לאחרונה ענתה: "לא מזמן. נפלתי על צווארו בחיבוקים, כפי שהייתי עושה בכל פעם. לא סיפרתי לו שאני דואגת לחייו".

לדבריה, קשה לתאר את מורנייה בילדותו. "כל דבר באישיות שלו היה יוצא דופן. הוא נשא את האחריות על המשפחה והיה מצטיין בלימודים. הוא התחיל להתמחות במנהל עסקים באוניברסיטה האמריקאית אבל עזב לאחר שנה והצטרף ל'מאבק'", סיפרה. אימו מתארת ילד שקט שהיה עושה במקום לדבר. "מילדותו הוא נהג לדבר מעט ולעשות הרבה. הוא היה פיקח מאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully