וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: "אינני אופטימי לגבי עסקת שליט"

פנחס וולף

17.2.2008 / 22:14

ראש הממשלה נאם בפני מנהיגים יהודים אמריקאים בירושלים. לגבי החטופים רגב וגולדווסר אמר אולמרט: "נמשיך לפעול על בסיס ההנחה שהם חיים"

בנאומו בפני "ועידת הנשיאים", מנהיגי הקהילות היהודיות בארצות הברית, אמר הערב ראש הממשלה אהוד אולמרט כי לצערו, איננו יכול להיות שותף לאופטימיות בדבר סופה הקרב של העסקה לשחרור גלעד שליט.

בנוגע לחיילים החטופים אהוד גולדווסר ואלדד רגב, דחה אולמרט את הפרסום בעיתון "דר שפיגל" הגרמני, לפיו ישראל צפויה להכריז על החטופים כחללים. "אני לא מוכן לקבל את הקביעה באשר לשני החיילים בצפון. כל עוד אין בידינו הוכחות, נמשיך לפעול על בסיס ההנחה שהם חיים", אמר אולמרט.

אולמרט התייחס גם למשא ומתן עם הרשות הפלסטינית ואמר כי הגיע להסכמה עם יו"ר הרשות אבו מאזן לדחות את הדיון בעתיד ירושלים עד לסופו של המשא ומתן. לדבריו, "דובר והוסכם ביני ובין הרשות הפלסטינית אבו מאזן, שירושלים היא נושא חשוב ורגיש. לא נתחיל במשא ומתן בנושא רגיש זה, מה שעלול להביא לכשלון השיחות. נדחה את הטיפול בירושלים לשלב האחרון".

בנושא המשך ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל אמר ראש הממשלה, כי לצה"ל יש "יד חופשית" לפגוע בכל אחד בעזה, ובמיוחד באנשי חמאס, על מנת לשים קץ לירי הטילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully