וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן הדוד אנס ורצח את בת ה-6

נתיב נחמני

17.2.2008 / 17:34

חודש לאחר הרצח המזעזע פורסם, כי החשוד ברצח הוא בן הדוד, בן 17. המשפחה ניסתה לחפות על החשוד, וטענה כי הילדה נפלה מהגג

כמעט חודש אחרי רצח בוריג' טהא, בת השש, ממחנה הפליטים שועפת, הסיר בית המשפט את צו איסור הפרסום בפרשה וגילה כי החשוד ברצח הוא בן דודה, קטין בן 17, שאנס אותה לפני הרצח.

רצח הילדה מזעזע כמו קשר השתיקה שנשמר במשפחתה. ביום הרצח, לפני כחודש, הגיעו בני משפחתה של הילדה עם גופתה לבית החולים "הדסה" הר הצופים בירושלים, וטענו כי הילדה נפגעה כשנפלה כתוצאה מעימותים בין לוחמי משמר הגבול לבין צעירים שיידו עליהם אבנים. סנ"צ עזרא אלישר, ראש המפלג לתפקידים מיוחדים במחוז ירושלים, סיפר לוואלה! חדשות כי זמן קצר לאחר בדיקת הגופה נקבע כי הילדה לא מתה כתוצאה מנפילה, אלא נאנסה ואז נרצחה.

עם קבלת ההודעה מבית החולים כי נמצאו סימני חניקה על גרונה של הילדה, הטיל מפקד מחוז ירושלים, ניצב אהרון פרנקו את משימת החקירה על אנשיו של אלישר במפלג לתפקידים מיוחדים. החוקרים גיששו בכפר ושבועיים לאחר הרצח הגיעו לממצאים שהעידו כי הרוצח הוא לא אחר מבן דודה של הילדה, שאנס ורצח אותה בחצר ביתה. במשך כשבועיים שמרה המשטרה את פרטי הרצח בחשאי, ורק היום הותר לפרסום כי קרוב המשפחה הוא החשוד ברצח. בחקירתו הכחיש קרוב המשפחה כל קשר לאירוע.

היום הגישה המשטרה הצהרת תובע, בה היא מודיעה כי יוגש כתב אישום נגדו בגין אונס ורצח. כבר מחר, אומרים במשטרה, הוא יובא לבית המשפט המחוזי בעיר, שם יוגש נגדו כתב האישום.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully