וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעל לאירן: מבטיח פיגוע נקמה גדול

ניר יהב

17.2.2008 / 16:07

מקור דיפלומטי ערבי דיווח לאתר ערבי-ישראלי כי שר החוץ האירני נזף בראשי חמאס ובג'יהאד, שבתגובה הבטיחו פיגועי נקמה

לאחר חיסולו של בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה, באירן כועסים על חמאס והג'יהאד האיסלמי. האתר הערבי-ישראלי "א-סינארה" דיווח אתמול מפי מקור דיפלומטי ערבי כי שר החוץ האירני מנושהר מותקי, שביקר בדמשק לאחר שהשתתף בהלווית מורנייה בביירות, נזף בבכיר חמאס חאלד משעל ובמזכ"ל הג'יהאד האיסלמי רמדאן שלח, משום שלדעתו בכירים בשני הארגונים הם אלו שגרמו לפירצה הביטחונית שבעקבותיה חוסל מורנייה. לטענת המקור, טרם חיסולו נפגש מורנייה עם בכירים בחמאס ובג'יהאד.

לטענת המקור, "משעל ושלח הבטיחו לשר החוץ האירני שארגוניהם יבצעו פיגועי נקמה גדולים וכי ישיבו את הכבוד למורנייה על ידי פיגועים בתוך ישראל". עוד דיווח המקור, כי הפלסטינים שנעצרו בסוריה בחשד לסיוע בפעולת החיסול הם בכירים ביותר בחמאס ובג'יהאד האיסלמי.

ביום שישי דיווח אתר חדשות ירדני כי חיזבאללה מאשים בכירים בחמאס היושבים בדמשק בפירצה הביטחונית שסייעה לחיסול מורנייה. לדברי המקור, לאחר שמורנייה ביקר באחד המטות הביטחוניים של חמאס בדמשק, ארגוני ביון מערביים פוצצו את מכוניתו וחיסלו אותו. המקור ציין עוד כי קיים קשר בין חיסולו של מורנייה לבין הימצאותו של קצין מודיעין אמריקאי בדמשק, האחראי על "העבודות השחורות" ב-CIA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully