וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת חשבון בסופרנו - האליבי: מושיק עפיה

נתיב נחמני

17.2.2008 / 14:52

צעירים שבילו במועדון הסופרנו ולא היה להם כסף לחשבון, הובלו למשרד המנהל שם הוכו באלות. האליבי של המאבטחים: אנחנו עובדים אצל מושיק עפיה

נתקעתם בלי כסף לשלם חשבון? תקוו שידרשו מכם רק לשטוף כלים. שלושה צעירים שהגיעו למועדון ה"סופרנו" בתל אביב, אכלו ושתו, ובסוף גילו שאין להם כסף לשלם את החשבון. הם הוכנסו למשרד המנהל - ושם על פי החשד, סגרו אתם המאבטחים את החשבון עם אלות ואגרופים - בדיוק כמו בטלויזיה. את הלילה הם סיימו בבית החולים.

לטענת הסועדים, כשגילו שאין להם כסף, הם ביקשו לגשת לכספומט קרוב, אך בעל העסק ומאבטחיו הובילו אותם למשרד להתחשבנות, ומשם ישירות ל"איכילוב" על אלונקות. שוטרי יפתח הגיעו למועדון ועצרו את הבעלים, הרצל סלע, 46, תושב בת ים, ואיתו שלושת מאבטחיו שרוחב הכתפיים שלהם לא יבייש שחקן פוטבול אמריקאי - אחרי שלבש מגינים. הארבעה הובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם.

"אני בכלל המאבטח של מושיק עפיה", אמר לוואלה! חדשות אחד המאבטחים, "אני לא יודע מה אני עושה פה, הכל שקרים". עורכת הדין של אותו המאבטח, טלי גוטליב, טענה לאליבי, "מושיק עפיה יאשר שהמאבטחים שלו היו איתו כל הזמן, אמרה", והפצירה במשטרה לתשאל את עפיה בנוגע לאותו הערב. אך מדברי הטוען המשטרתי רס"ר משה פויסטרו, עולה שככל הנראה השוטרים תפסו את כולם "על חם". כשהשוטרים הגיעו למקום, טען פויסטרו, שהמתלוננים עדיין היו נעולים במשרד. אחד המאבטחים ניסה למנוע את כניסת שוטרים, אך אלה נכנסו בכח למשרד, שם מצאו את המתלוננים פצועים כשאחד מהם מחוסר הכרה.

לבסוף, האריך בית המשפט את מעצרם של השלושה ביומיים לצורך המשך החקירה.

עדכון אחרון: 16:15

  • עוד באותו נושא:
  • הסופרנוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully