וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העם האמריקאי מזדהה עם שדרות"

יהושע בריינר

17.2.2008 / 12:24

הסנאטור ג'ון קייל וחבר הקונגרס אלטון גלאגי סיירו בעיר עם חברי ועדת חוץ וביטחון. "קשה להאמין שיורים ללא רחם על חפים מפשע"

מערכת וואלה!

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הסנאטור הרפובליקני ג'ון קייל וחבר הקונגרס אלטון גלאגי מקליפורניה סיירו היום (ראשון) בשדרות במסגרת שיתוף פעולה עם ועדת החוץ והביטחון של הכנסת. השניים שוחחו עם ראש העיר אלי מויאל וסיירו בתחנת המשטרה, שם הוצגו בפניהם למעלה מ-1,500 רקטות שנורו אל שדרות.

"תמונה שווה יותר מאלף מילים", אמר קייל. "קשה להאמין שיש אנשים שעושים דברים כאלה ויורים ללא רחם על תלמידי בית ספר חפים מפשע. אני חושב שהעם האמריקאי, שגם הוא סובל מהטרור, יכול להזדהות עם מה שקורה כאן. אני מעריך מאוד את תושבי העיר שעומדים באומץ מול הירי".

קייל התייחס גם לחיסול עימאד מורנייה: "אינני יודע מה תהיה השפעת החיסול על האזור, אך גם ראשי ארגוני הטרור חייבים להבין שיש מחיר לפעולותיהם. גם ארה"ב שמה לה מטרה לפגוע בהם. הם הביאו זאת על עצמם. אסור לשבת בחיבוק ידיים, כי אם לא נעשה דבר הם ירגישו חופשיים לפעול".

חבר הקונגרס גלאגי ספיר על מטרת הביקור: "יכולנו לקרוא על זה בעיתונים ולשוחח על המצב עם אנשים מישראל, אך עד שלא רואים זאת בעיניים קשה להבין מה קורה כאן. שאנשים הופכים לאסירים בבתיהם, וזה המסר שנעביר לאמריקאים".

חבר ועדת חוץ וביטחון יובל שטייניץ (ליכוד), שהתלווה לביקור, אמר: "מטרת הביקור הזה היא לשתף פעולה עם האמריקאים בפיתוח מערכות נגד טילים וכן לגרום להם להמשיך את הלחץ על מצרים, בכך שימנעו הברחות של חומרי לחימה וחומרי נפץ לרצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully