וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ג'יהאד נהרג בפיצוץ בעזה

ניר יהב ויהושע בריינר

16.2.2008 / 7:32

לדברי כמה מקורות פלסטינים, חיל האוויר שיגר טיל לעבר ביתו של בכיר בג'יהאד, שנהרג עם 8 מבני משפחתו. דובר צה"ל: לא ידוע לנו על תקיפה

אימן אבו פיאד, מפקד בכיר בג'יהאד האיסלמי, נהרג אתמול בערב (שישי) מפיצוץ שאירע בביתו בבית במחנה הפליטים אל בורייג' שבמרכז רצועת עזה, בפיצוץ נהרגו שבעה בני אדם נוספים. על פי כמה מקורות פלסטינים, מדובר בתקיפה של חיל האוויר, ששיגר טיל אל עבר ביתו של פיאד. ואולם צה"ל מכחיש כי מדובר בפעולה ישראלית. מדובר צה"ל נמסר, כי לא ידוע על כל תקיפה שהתבצעה באזור.

על פי הדיווחים, בפיצוץ נהרגו אשתו של פיאד ושניים מילדיהם בני 5- ו-6. ככל הנראה, שלושה הרוגים נוספים הם פעילי גי'האד. 40 בני אדם נוספים נפצעו, ופונו לבתי חולים באזור. בפיצוץ נהרס כליל ביתו בן שלוש הקומות של פיאד, וכן נגרם נזק רב לבתים נוספים באזור.

כמה עדי ראייה טענו כי מדובר בכלי טיס של חיל האוויר ששיגר טילים אל הבית, ואולם לדברי אחרים במקום נמצאו שרידים של רקטות קסאם, ויתכן ומדובר בפיצוץ של מעבדת נפץ שהייתה במקום.

בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי מסרו כי עצם העובדה שהכיבוש הישראלי פוגע בנשים ובילדים היא הוכחה לכך שהוא נכשל במאבק בהתנגדות ובירי הטילים. "על ישראל לצפות לתגובה", נמסר מטעם הארגון. גם בועדות ההתנגדות העממית איימו בתגובה אלימה נגד ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully