וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוריה עצרה גם לא ערבים בחיסול מורנייה"

ניר יהב

16.2.2008 / 8:24

עיתון לבנוני מדווח, כי בין העצורים החשודים בחיסולו של בכיר חיזבאללה, כאלה שאינם ערבים. עוד דווח: בחיסול מעורבים גורמים ערבים

גם עצורים שאינם ערבים נעצרו בחשד למעורבות בחיסול של קצין המבצעים של חיזבאללה עימאד מורנייה השבוע. כך מדווח היום (שבת) העיתון הלבנוני "אל-אחבאר". עוד דווח, כי בכירים בממשל הסורי מעלים חשד כי בחיסול היו מעורבים גם גורמי ביון ערבים. עדיין לא ידועה זהותם של העצורים. אתמול אמר גורם ביטחוני בלבנון כי מספר פלסטינים נעצרו בסוריה בחשד למעורבות בחיסולו של מורנייה.

בתוך כך, מקור לבנוני המקורב לחיזבאללה אמר כי הארגון מאשים בכירים בחמאס היושבים בדמשק בפירצה הביטחונית החמורה שסייעה לחסל את קצין המבצעים של חיזבאללה, עימאד מורניה.

לדברי המקור, עיתוי חיסולו של מורנייה אינו מקרי. המקור מציין כי לאחר שביקר באחד המטות הביטחוניים של חמאס בדמשק, ארגוני ביון מערביים פוצצו את מכוניתו וחיסלו אותו. המקור ציין עוד כי קיים קשר בין חיסולו של מורנייה לבין הימצאותו של קצין מודיעין אמריקאי בדמשק, האחראי על "העבודות השחורות" ב-CIA.

העיתון הלבנוני דווח אמש, כי הושגה התקדמות משמעותית בחקירת חיסולו של מורנייה. העיתון דווח כי לצד כוחות הביטחון הסורים, בחקירה נוטלים חלק גם חוקרים מטעם חיזבאללה. לא ברור מתי תפרסם סוריה את תוצאות החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully