וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "2008 תהיה שנת כישלון לציונים"

ניר יהב

15.2.2008 / 14:57

שר החוץ האירני אמר בתום פגישה עם ראשי חמאס והג'יאד האיסלמי בדמשק כי "חיסול מורנייה יחזק את ההתנגדות בלבנון"

שר החוץ האירני מנושהר מותקי נפגש היום (שישי) בדמשק עם ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל ועם מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי רמדאן שלח ודן עם כל אחד מהם בהתפתחויות האחרונות בזירה הפלסטינית. סוכנות הידיעות האירנית דיווחה כי טרם פגישתו עם משעל אמר מותקי כי בכיר חיזבאללה שחוסל שלשום בדמשק, עימאד מורנייה, "חי את חייו כמו שאר השהידים ומות הקדושים שלו מייצר חיים חדשים למאבק האיסלמי".

"שנת 2008 תהיה שנת התקווה, ההצלחה והניצחון של ההתנגדות הלבנונית והפלסטינית ושנת הייאוש והכישלון של היישות הציונית", אמר מותקי. לדבריו, ארצו משקיעה את מירב המאמצים על מנת לסייע לעם הפלסטיני ברצועת עזה. בפגישתו עם שלח אמר מותקי כי "פעולת הטרור הפחדנית של המשטר הציוני, שחיסלה את מורנייה, תחזק את תנועת ההתנגדות בלבנון כפי שהוא לא היה מעולם".

משעל התייחס גם הוא לחיסולו של מורנייה ואמר כי מורנייה חיכה למות מות קדושים והשיג את מטרתו. ראש הלשכה המדינית של חמאס הביע תקווה כי מדינות ערב יבינו באילו תנאים קשים חי העם הפלסטיני בעזה. הוא מסר את תודתו לנשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד על כך שהוא "מסייע לעם הפלסטיני בעזה ומתייעץ עם נשיא מצרים חוסני מובארק בדרכים להסיר את המצור המוטל על הרצועה". שלח קרא גם הוא למדינות ערב לפעול למען הסרת הסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully