וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: שיירת הזדהות מתל אביב לשדרות

15.2.2008 / 10:23

היום ב-10 יצאה שיירה מתל אביב להזדהות עם תושבי שדרות. הם יגיעו למרכז המסחרי בעיר, יקנו שם מזון ויעבירו אותו לנזקקים

"ביום שבת שעבר חגגנו כמו בכל שבת בבר בתל אביב. כולנו חגגנו בזמן שבשדרות נקטעו רגליים לילד בן 8. למחרת - כותרות העיתונים והמאמרים היו- 2 מדינות ל-2 עמים, על כך שלבועה התל-אביבית לא איכפת מתושבי שדרות והנגב המערבי. הסתובבנו עם התחושה הקשה, והחלטנו שחייבים לעשות משהו כדי להזדהות עם תושבי שדרות והנגב המערבי".

כך סיפר הבוקר אורי חיות, סטודנט למשפטים בן 25 מתל אביב. התוצאה של התחושה הקשה שלו היא שיירה של תושבי תל אביב, שיצאה היום (שישי) בשעה 10:00 לכיוון שדרות. התל-אביבים מתכוונים לתת "זריקת מרץ" לכלכלת העיר באמצעות קניית מוצרי מזון רבים - ואז לתרום אותם למשפחות נזקקות בעיר.

"יצרנו קשר עם כמה אנשי מפתח בעיר שדרות על מנת לתאם את הביקור, והפרויקט יצא לדרך", סיפר. יצרנו קבוצה ב"פייסבוק" ("צעירים מתל-אביב יורדים לשדרות, לא רוטשילד") ולמעלה מ-500 אנשים אישרו את הגעתם. סייעו לפרויקט מפיקים מסיבות בתל אביב, שעשו שימוש מקורי במערכת הפצת ההזמנות למסיבות - כדי להזמין עוד ועוד אנשים ליוזמה.

ב- 10:00 יצאה שיירת המכוניות, עם סרטים בצבע כחול, מגני התערוכה בתל אביב אל שדרות. "קודם כל המטרה היא להזדהות איתם ולהראות שאנחנו מדינה אחת ויחידה וכולנו יחד", אומר אורי. "חוץ מזה, ננסה לעזור שם ולו במעט לעסקים הקטנים. אנחנו נקנה מצרכים לשבת במכולות השכונתיות שנפגעו בצורה הקשה ביותר כתוצאה מהמצב. את המצרכים נתרום למשפחות נזקקות בעיר ובאזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully