וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ישראל רוצה מלחמה - אנחנו מוכנים"

14.2.2008 / 15:29

מזכ"ל חיזבאללה הבטיח בהלוויית מורנייה, כי המלחמה נמשכת, וארגונו "מוכן יותר מאי פעם להתעמת עם כל מתקפה". שר החוץ האירני: "הכובשים ייכשלו בהשגת יעדיהם"

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

"ישראל הרגה את עימאד מורנייה מחוץ לשטח הטבעי של המערכה, שהייתה על שטח לבנון. אני אומר לישראל ושהעולם כולו ישמע: אם ישראל מלחמה פתוחה, היא תקבל מלחמה פתוחה", כך אמר היום (חמישי) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה במהלך הלוויתו של בכיר חיזבאללה, עימאד מורנייה, שחוסל אתמול בדמשק. "הציונים רואים בחיסול מורנייה הישג גדול, אבל הם לא יצליחו לחסל את ההתנגדות", הוסיף. "למרות הרג מפקד בכיר בחיזבאללה, ההתנגדות שלנו לא תיפגע, ונמשיך להיאבק בישראל". לדבריו, "במלחמה הבאה לא ימתינו לישראלים אלפים, אלא רבבות לוחמים. רבבות עימאד מורנייה".

"מלחמת יולי (לבנון השניה) נגד לבנון עדיין ממשיכה, ובתמיכה של אותן מדינות שתמכו במלחמה", אמר נסראללה. "מדוע ישראל הפסידה במלחמה? הרי יש לה את הצבא הכי חזק באיזור", תהה נסראללה. "היא הפסידה במשך כל 33 הימים של המלחמה בגלל ההתנגדות האמיצה והמכובדת של חיזבאללה, של עימאד מורנייה ושל תלמידיו", קבע.

נסראללה הבטיח, כי ארגונו ימשיך בדרך הג'יהאד. "חיזבאללה מוכן היום בצורה טובה מאי פעם להתעמת עם כל מתקפה על לבנון", אמר."לבנון לא תהיה ישראלית ולא אמריקאית. היא לא ניתנת לחלוקה, והיא תישאר ארץ ההתנגדות"

נסראללה שיגר ניחומים למשפחתו, לחבריו, לילדיו ולכל "הלוחמים הגיבורים הפועלים למען הג'יהאד בלבנון, בפלסטין ובכל מקום שיש בו ג'יהאד".

"יהיו עוד מיליונים כמו מורנייה"

לפניו ספד למורנייה גם שר החוץ האירני, מנושהר מותקי, שאמר כי "מורנייה היה אדם אמיץ. על הכובשים להבין כי ייכשלו בהשגת יעדיהם וכי יובאו לדין". מותקי הגיע בשעות הצהריים להשתתף במסע ההלוויה שנערך במסגד "השהידים" בבירה הלבנונית, ולאחריה יטוס לדמשק על מנת להיפגש עם הנשיא בשאר אסד ועם שר החוץ וואליד מועלם. מותקי איחל ניצחון לחיזבאללה ולעם הלבנוני, והבהיר: "יהיו עוד מיליונים כמו עימאד מורנייה שיעמדו בפני הטרוריסטים".

המנהיג הרוחני של אירן, האייתוללה עלי חמינאי, שיגר למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איגרת ניחומים על מותו של בכיר הארגון עימאד מורנייה. "על הציונים הפושעים לדעת שדם השהידים כמו עימאד מורנייה יביא ליצירת מאות שהידים כמוהו ויכפיל את ההתנגדות לעושק ולדיכוי", כתב.

עדכון ראשון: 14:58 עדכון אחרון: 15:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully