וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של חשוד בשוד זוג קשישים

פנחס וולף

14.2.2008 / 12:57

לפני כחודש פרצו ארבעה שודדים לביתם של זוג קשישים במושב בית מאיר ושדדו אותם באכזריות. ביהמ"ש האריך את מעצרם

בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (חמישי) את מעצרו של אחד מתוקפי זוג הקשישים בבית מאיר לפני כחודש. לדברי ניצב משנה ברונו שטיין, מפקד מרחב ציון במשטרה, הוקם לאחר השוד צוות חקירה רחב שפעל גם במישור המודיעיני-טכנולוגי .

לפני כחודש פרצו ארבעה שודדים לביתם של מרים ויצחק בוקר, בשנות השבעים לחייהם, במושב בית מאיר ושדדו אותם באכזריות. הארבעה היכו את בני הזוג וכלאו את יצחק, ללא מכנסיו, ואת רעייתו בקור העז במרתף הבית למשך כשעתיים.

"לפני כשבועיים תפסנו שני חשודים, כאשר נגד אחד מהם הוגש כתב אישום באשמת שוד. שניהם ערבים שגרים מעבר לגדר ההפרדה. מדובר בחולייה לא פשוטה. החשודים הכחישו כל קשר לאירוע אבל יש בידינו ראיות פוזיטיביות. השקענו בחקירה הרבה מאד ונבדוק אם הם קשורים למקרים נוספים", אמר שטיין.

בתוך כך מובא כעת להארכת מעצר אדם החשוד בתקיפת זוג קשישים בהם טיפל. האיש נעצר אמש בבית אבות בירושלים. לדברי שטיין, קצין משטרה פרץ לדירה לאחר קבלת קריאה ומצא זוג קשישים מוכים על ידי מטפלם. בהמשך התברר כי אין זו הפעם הראשונה שבה היכה את הזוג. למשטרה אמר כי "נמאס לו" והוא איבד את סבלנותו. ניצב משנה שטיין אמר לוואלה! חדשות כי מדובר ב"תופעה קשה ונעשה הכל למצות עמו את הדין" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully