וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני החיסול: מורנייה נפגש עם בכיר סורי

14.2.2008 / 9:01

כך מדווח העיתון "א-שרק אל-אווסט". לפי הדיווח, מורנייה עמד להיפגש עם משעל בדמשק. "א-ספיר": נסראללה יבטיח תגובה כואבת

בכיר חיזבאללה שחוסל אתמול בדמשק, עימאד מורנייה, יצא מטהרן לדמשק לפני 25 ימים במטרה לפגוש את ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל כדי לדון במצב ברצועת עזה. כך מדווח (חמישי) העיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון. לפי הדיווח, זמן קצר לפני חיסולו בבירת סוריה, נפגש מורנייה עם אישיות ביטחונית בכירה בסוריה.

המקור האירני הגדיר את חיסולו של מורנייה כ"אסון לחיזבאללה" והאשים את ישראל במעשה. "החיסול התבצע על אדמת סוריה, לכן לא היה לסוריה אינטרס לעשות זאת".

העיתון הלבנוני "א-ספיר" מדווח הבוקר כי בנאומו בלווית מורנייה, צפוי מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה להודיע על "תגובה קשה וכואבת" של ארגונו נגד ישראל. לפי הדיווח, נסראללה לא הולך להיכנס לפרטי תגובתו של חיזבאללה, על מנת שישראל תעסוק בספקולציות באשר אליה. עוד מדווח העיתון כי חיזבאללה הכריז על כוננות גבוהה בקרב פעיליו "עד להודעה חדשה".

בתוך כך, העיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון מדווח הבוקר כי שעות לפני חיסולו, נכנס מורנייה לדמשק בשם בדוי, ולכן לא ידעו השלטונות הסורים כי הוא נמצא בשטח המדינה. בשל כך, לא ידעו הסורים כי מורנייה הוא האדם שנרצח מפיצוץ מכונית התופת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully