וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לגניקולוג וביצע מעשים מגונים

נתיב נחמני

13.2.2008 / 21:43

פרופסור סטנלי שניידר, לשעבר ראש החוג לפסיכואנליזה באוניברסיטה העברית, נעצר בחשד שניצל מינית בת 17

פרופסור סטנלי שניידר, לשעבר ראש החוג לפסיכואנליזה באוניברסיטה העברית, כנראה לא הסתפק בהשכלה שרכש בכבוד עד היום והחליט, על פי החשד, "להתמחות בגניקולוגיה" על חשבון נערה בת 17. שניידר נעצר אתמול בחשד שהתחזה לגניקולוג, ביצע בדיקות גופניות באחת מהמטופלות שלו וביצע בה, במספר הזדמנויות, מעשים מגונים.

בבית המשפט נטען, כי לאחר שהציג את עצמו כגניקולוג ותיק ביותר, נתנה בו הנערה אמון והוא ניצל זאת עד תום. על פי החשד, בין היתר ביצע בה שניידר בדיקת היקף חזה, ליטופים והחדרת יד מתחת לתחתונים.

בחקירותיו הכחיש שניידר את כל המיוחס לו, אך כשהושאר לבד בחדר החקירות, הצליח להפליל את עצמו לכאורה גם בעבירה של השמדת ראיות. שניידר ניצל את האפשרות שניתנה לו לדבר עם אשתו בטלפון וביקש ממנה להעלים את המחשב הנייד מביתם. בזכות עירנותו של חוקר, 20 דקות לאחר מכן, המחשב כבר היה בידי המשטרה.

"ברגע שהמתלוננת שמעה שהחשוד אינו גניקולוג, היא פשוט זעקה לשמיים", אמר הטוען המשטרתי בדיון להארכת מעצרו. "החשוד הוא דמות ידועה במגזר הדתי, ויש קושי לחדור את שכבת הבושה הבושה במגזר. ידוע לנו על מטופלים רבים שעברו דרכו ושפנו אליו עקב העובדה שהציג עצמו כגניקולוג".

"שוכנעתי כי קיים חשד סביר להאמין שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו", אמרה השופטת והורתה על הארכת מעצרו של שניידר בחמישה ימים, לצורך השלמת החקירה ואיסוף ראיות נוספות על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully