וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת הפילוג הלאומי

פנחס וולף

13.2.2008 / 19:16

קרע במפלגת האיחוד הלאומי: ח"כ צבי הנדל מאשים את ח"כ אפי איתם בפלגנות על רקע מפקד לתנועה פוליטית חדשה

חיכוכים במפלגת האיחוד הלאומי על רקע המפקד שעורכת תנועת אח"י (ארץ, חברה, יהדות) – תנועה חדשה שהקימו חברי הכנסת אפי איתם ויצחק לוי, בניסיון למשוך מצביעים דתיים, מסורתיים וחילוניים בבחירות לכנסת הבאה. חבר הכנסת צבי הנדל, מפלג "תקומה", שלח מכתב מחאה לחבר הכנסת אפי איתם, ובו הוא מאשים אותו בפלגנות, וקורא לו "לחזור הביתה".

"דרכה של הפלגנות אין בה ברכה, ומחויבים אנו לאחד השורות", כתב הנדל לאיתם. "הציבור הנפלא אותו אנו מייצגים ראוי סוף סוף לראות בהנהגה חבורה מלוכדת, החותרת מכוח הזכות והמעשים להגיע להנהגת המדינה. אתה יודע כמה עמל השקעתי יחד עם חבריי אורי (אריאל) ובני (אלון) להביא לאיחוד המחנה. אנא היזהר מלשפוך המים עם התינוק", סיכם הנדל.

המכתב נשלח לאחר שבעיתוני סוף השבוע של המגזר הדתי, קרא איתם לחברי הכנסת בני אלון, אורי אריאל וצבי הנדל לרוץ ביחד, ולאחד את סיעת "האיחוד הלאומי".

מלשכת אפי איתם נמסר, כי "מפלגת אח"י קוראת לאיחוד של כל ארבע המפלגות המרכיבות את האיחוד הלאומי-מפד"ל למפלגה אחת מאוחדת, ולהחזרת הבחירה של ההנהגה לידי הציבור. אח"י קוראת לכל המפלגות להצטרף למפקד החברים ומתחייבת לעמוד מאחורי כל הנהגה שתבחר לראשות הנהגה מאוחדת".

מפלגת האיחוד לאומי היא למעשה צירוף של שלוש מפלגות שונות: אח"י של חברי הכנסת אפי איתם ויצחק לוי, תקומה בראשותו של חבר הכנסת אורי אריאל ומולדת, בראשות ח"כ בני אלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully