וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ישראל וחמאס בוחנים הסכם הפסקת אש

ניר יהב

13.2.2008 / 18:17

סוכנות הידיעות "מען": מנהיגי חמאס נתנו הסכמתם להפסיק את הפעולות נגד ישראל בתמורה להסרת המצור והפסקת החיסולים. גורלו של גלעד שליט לא נדון

חמאס וישראל בוחנים יוזמה חדשה להפסקת אש ביניהם. כך מגלה היום (רביעי) סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". מנסח היוזמה, העיתונאי חאלד עמאירה, אמר כי לאחר שמנהיגי חמאס בשטחים ובחו"ל נתנו את הסכמתם לפרטי היוזמה, הכדור נמצא כעת במגרשו של ראש הממשלה אהוד אולמרט. היוזמה כוללת הסרת הסגר מעל הרצועה תמורת הפסקת ירי הקסאם לעבר ישראל.

עמאירה, הנטול שיוך פוליטי, סיפר כי קידם את היוזמה לאחר שקיבל את תמיכתו של הרב מנחם פרומן (רב ההתנחלות תקוע – נ.י) ושל רבנים ופוליטיקאים אחרים, כדוגמת ח"כ עמיר פרץ (עבודה). "מנהיגים בכירים בחמאס, מחו"ל ומהממשלה בעזה, מכירים אותה ומקבלים אותה ללא הסתייגויות", הוסיף.

לדבריו, היוזמה מחייבת את ישראל להפסיק באופן מיידי את כל הסנקציות המוטלות על הרצועה והפסקת פעילותה התוקפנית, בדגש על החיסולים. הפלסטינים בתמורה יתחייבו להפסיק את ההתקפות נגד ישראל. ומה באשר לגורלו של החייל החטוף גלעד שליט? "אני מקווה שהיוזמה תפתח את הדרך לעסקת חילופי שבויים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully