וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מושרף - מלחך פנכה של ארה"ב"

13.2.2008 / 16:54

ראש ממשלת פקיסטן לשעבר נוואז שריף, האשים את הנשיא הנוכחי ב"הצפת פקיסטן בדם". מושרף גרם להדחת שריף לפני כעשור

נוואז שריף, ראש ממשלת פקיסטן לשעבר, מתח היום (רביעי) ביקורת על יריבו המושבע הנשיא פרבז מושרף, ואמר כי זה משרת ומלחך פנכה של ארצות הברית. "למושרף לא אכפת מפקיסטן, אכפת לו מאמריקה", אמר שריף, המנהל בימים אלו תעמולת בחירות במחוז מולדתו פנג'ב. שריף נאם בפני עצרת של כ-5,000 בני אדם בצ'קוואל, 65 ק"מ דרומית מזרחית לעיר הבירה איסלמבד.

בנובמבר, הורשה שריף לשוב מגלותו בסעודיה לפקיסטן לאחר שבע שנות גלות. שריף, שהודח בהפיכה שקטה ב- 1999, שב למולדתו הודות ללחץ שהפעיל מלך סעודיה עבדאללה על מושרף. עם זאת, נאסר על שריף מלהתמודד בבחירות לפרלמנט, הצפויות להיערך ביום שני הבא, עקב אישומים פליליים שדבקו בו.

"מה הוא עשה במשך שמונה שנים?", אמר שריף לפני שנפנה להטיח ביקורת בהחלטתו של מושרף לשלוח צוות קומנדו להסתער על המסגד האדום באיסלמבד ביולי האחרון כדי לסקל תנועה מיליטנטית של סטודנטים. "הוא (מושרף) הציף את המדינה בדם", אמר שריף.

עוד ביקר שריף את מושרף על כך שהכריח את עבדול קאדיר חאן, מדען ואבי פצצת האטום של פקיסטן, להתנצל בפומבי בפני האומה על כך שמכר מידע וטכנולוגיה גרעינית למדינות אחרות.

מפלגתו של שריף, "הליגה של נוואז", מנהלת מסע בחירות הקורא להשבתם של שופטים שהודחו מתפקידם בנובמבר על ידי מושרף ומקווה לערער באופן כללי על שלטונו של הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully