וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הפיתוי נעצרה בחשד לניסיון רצח

נתיב נחמני

13.2.2008 / 15:33

העבריין ערן מרזוק התפתה לבוא לביתה של מיכל אלון. אלא שבדרך לשם תקפו אותו, וניסו להורגו. אלון נעצרה בחשד למעורבות בניסיון רצח

ארבעה חודשים לאחר שהעבריין ערן מרזוק מראשון לציון שרד ניסיון רצח, החלה המשטרה להביא חשודים בפרשה אל בית המשפט. לפני ארבעה חודשים נפל מרזוק קורבן לתרגיל "כיפה אדומה", בו פותה על ידי צעירה להגיע לביתה, ובדרך לשם ארבו לו כמה אנשים, שניסו להרגו. היום הוארך בשישה ימים מעצרו של נתנאל עממו, בן 19, בחשד שהיה אחד מתוקפיו של מרזוק.

במקביל, הוסר בבית משפט השלום בתל אביב צו איסור הפרסום על שמה של נערת הפיתוי, מיכל אלון, בת 34, שעומדת במרכז החקירה. על פי סברת המשטרה, אלון, העובדת בחברת הניהול של מגדל בנק דיסקונט, הייתה זו שהובילה את מרזוק, המוכר למשטרה מתחום גביית חובות ואלימות, למלכודת, לאחר שבמשך תקופה מסוימת, אלון "פלירטטה" עם מרזוק, התקרבה אליו, ורכשה את אמונו.

לפני כארבעה חודשים, הובילה אלון את מרזוק לביתה שברמת גן. "שם חיכו לו הזאבים ונעלמה הכיפה האדומה", אמר לוואלה! חדשות רפ"ק איציק קמוריאל, ראש מחלק תשאול במרחב דן. מספר גברים התנפלו על מרזוק בשטח ציבורי ברחוב הכבאים ברמת גן, דקרו אותו, והיכו אותו בכל חלקי גופו. לבסוף הם נמלטו, ומרזוק פונה לבית החולים במצב קל עד בינוני.

גורי קרמניצר, ממשרדו של עו"ד אורי קינן, שמייצג את עממו, טען, כי "מדובר בבחור צעיר, נשוי טרי עם אישה בהריון ואחרי חקירה של ארבעה חודשים המשטרה לא הצליחה לגבש ראיות שיקשרו אותו לאירוע". טיעון דומה העלה גם עו"ד אבי עמירם, המייצג את אלון יחד עם עו"ד אתי כהנא, אך שופט המעצרים התורן יצחק יצחק לא השתכנע והורה להאריך את מעצרם של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully