וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אח רצח אחיו בכוונה תחילה

נתיב נחמני

13.2.2008 / 10:18

דוד ירקוני חשוד כי דקר את אחיו למוות בשל סכסוך על רקע שימוש בסמים. "רצחתי את אחי על שטויות, עשיתי את טעות חיי"

דוד ירקוני, תושב תל אביב בן 28, רצח את אחיו מרדכי בכוונה תחילה, כך עולה מכתב האישום שהגישה הבוקר עו"ד ענת בן זאב מפרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בתל אביב

"השטן נכנס בי ועשיתי מה שעשיתי", סיפר האח לחוקריו. מכתב האישום עולה, כי במוצאי שבת ה-2.2.08 התקשר ירקוני למגן דוד אדום וסיפר כי אחיו, 48, נדקר בבית הוריהם בו השניים מתגוררים. צוות מד"א שהגיע לבית ההורים ברחוב יצחק טייב שבדרום תל אביב, מצא את האח הצעיר מחוץ לבית כשהוא מבולבל ומספר כי אדם שנכנס לבית דקר את אחיו בליבו ונמלט. אולם לא עבר זמן רב עד שגרסת האח השתנתה והחוקרים בשטח גילו, כי דוד הוא זה שדקר את אחיו.

הסיבה לדקירה הייתה, כך נטען בכתב האישום, ריב בין השניים על רקע חזרתו של האח המנוח לסמים. על פי כתב האישום, בתום הוויכוח, לאחר שנרגעו הרוחות, הלך מרדכי לחדרו והתיישב על מיטתו. אז, בסערת רגשות, נטל האח הצעיר סכין לידיו, נכנס לחדרו של אחיו ודקר אותו בסכין שחדרה לליבו וגרמה למותו. "רצחתי את אחי על שטויות, עשיתי טעות חיים", אמר דוד בחקירתו, "אמרתי לעצמי אתה עשית - אתה תשלם".

בתחילה טען האח להגנה עצמית

בדיון הראשון להארכת מעצרו, טען האח באמצעות עורך דינו אבי עמירם, כי פעל מתוך הגנה עצמית וכי היה נתון לתופת של מכות מאחיו. הוא סיפר כי לא הייתה לו כוונה לפגוע באח, אלא רק החזיק את הסכין בידו וכשזה האחרון התנפל עליו, הוא נדקר.

אולם לטענת עו"ד בן זאב, "גרסת ההגנה העצמית נולדה במחשבה מאוחרת ואינה משקפת מצב דברים אמיתי. העובדה כי הסכין ננעצה בלב עומדת בסתירה לטענת הגנה עצמית שהרי אילו באמת פעל דוד תחת חשש מתקיפת המנוח, לא היה נזקק לדקירה חזקה כל כך שתגרום למותו, אלא היה מסתפק בניטרול הסכנה מפניו או עוזב את הזירה". לטענתה ירקוני מהווה סכנה לציבור ויש לעוצרו עת תום ההליכים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully