וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלגים בעזה: "מכינים הפתעות לישראל"

ניר יהב

13.2.2008 / 10:12

בעזה מתכוננים היטב לפלישה ישראלית: "יש טקטיקות ושיטות פעולה חדשות". הפלגים החמושים מתכוונים להקים חדר מבצעים משותף

הארגונים הפלסטינים נערכים במרץ למבצע ישראלי ברצועת עזה. פעיל באחד הפלגים סיפר לעיתון "אל-קודס אל-ערבי", כי מרבית הפלגים הכינו תוכניות וטקטיקות צבאיות חדשות לכניסה ישראלית אפשרית לעזה. הפעיל סרב לסרב לחשוף את כל פרטי התוכניות אם כי הבהיר שהחמושים מתאמנים בשיטות חדשות שמסייעות להם להימלט ממטוסי קרב שמשגרים לעברם טילים. לדבריו, בפלישה הישראלית אתמול לעזה נוסו מספר שיטות פעולה חדשות.

הפעיל חשף עוד כי הפלגים החמושים מתכוונים להקים חדר מבצעים משותף על מנת לתאם את כל פעילות השטח בעת פלישה ישראלית אפשרית לרצועה. "נגיב ביד קשה ונשתמש בהפתעות רבות אם ישראל תממש את איומיה ותפלוש לעזה".

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, שיגר גם הוא איומים לישראל ואמר כי אם תפגע במנהיגי הארגון, יגיב חמאס בכל הכוח. אבו מוג'האד, דובר ועדות ההתנגדות העממית, אמר כי האיומים הישראלים לחסל מנהיגים פלסטינים מבטאים את חולשתה של ממשלת אולמרט בהתמודדות מול ירי הקסאם".

אבו מוג'האד הוסיף, כי פעילי ארגונו ערוכים ופרושים בשטח כדי "לעמוד בפני האויב הישראלי. הם מוכנים להקריב את עצמם על מנת לבלום את התוקפנות נגד העם הפלסטיני הנתון למצור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully