וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניה: "נבחן כל הצעה להפסקת אש"

12.2.2008 / 21:31

בכרוז שפרסם מנהיג חמאס בעזה, נכתב: "האיומים הישראלים אינם מפחידים את העם הפלסטיני ואת מנהיגיו". על פי הדיווחים, שיגר חמאס לישראל הצעה להפסקת אש

ראש ממשלת חמאס המודח איסמעיל הניה משגר מסרי פיוס. לדבריו, ממשלתו תהיה מוכנה לבחון כל הצעה או יוזמה שתוכלנה לקדם ביטחון, שלום צודק ורגיעה. האמצעי, לדבריו, הוא "סיום הכיבוש, הפסקת המתקפות הישראליות והכרה בזכויותיו הלגיטימיות של העם הפלסטיני על ארצו ועל מולדתו".

"ממשלת חמאס עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות בזירה הפלסטינית, בכללן המתקפה הישראלית המתמשכת על הרצועה והגדה", מסר הניה בכרוז מיוחד שפרסם. "האיומים של הנהגת הכיבוש נגד ממשלת חמאס וסמליה, ונגד פלגי ההתנגדות הפלסטינית מהוות הוכחה למצוקה, לבלבול ולכישלון של המדיניות הישראלית כלפי העם הפלסטינית ובייחוד ברצועה". הניה הבהיר כי הוא אינו חושש לחייו. "האיומים הישראלים אינם מפחידים את העם הפלסטיני ואת מנהיגיו והם לא יפגעו בעמידתנו האיתנה".

בתוך כך, מקורות בכירים מסרו לסוכנות הידיעות "פאל-פרס" כי ארגון חמאס העביר לישראל הצעה להפסקת אש, במסגרתו יפסיק הארגון הפלסטיני לשגר טילים ולהפסיק לבצע פיגועי התאבדות בתמורה לכך שישראל לא תחסל את בכירי הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully