וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשתות המזון בי-ם נלחמות על מחיר הפולקע

פנחס וולף

12.2.2008 / 20:21

התחרות בין רשתות המזון בירושלים הביאה לירידת מחירים משמעותית כשקילו עוף הגיע למחיר מגוחך של 79 אגורות

נטע גרנות

צילום: נטע גרנות, עריכת וידאו: נועם ורטהיים

מלחמות המחירים ברשתות המזון באזור התעשיה תלפיות בירושלים הרחיקו היום צעד נוסף. ימי שלישי מוכרזים מידי שבוע כימי שוק עם מחירים נמוכים, אך נראה שתחתית כזאת טרם נראתה, עם מחיר מופרך של 79 אגורות לקילוגרם.

לדברי רמי לוי, הבעלים של "שיווק השיקמה", הצרכן תמיד נהנה מהתחרות בין הרשתות. לטענתו, אין סיכוי שהוא ייפול כמו רשת הקלאב מארקט בשל הורדת המחירים, היות שהחברה נסחרת בבורסה ויש ברשותה 200 מליון שקל במזומן. "אנחנו לא פחות חזקים מהרשתות הגדולות", הוא הצהיר. "כל האמירות נגדנו נאמרות תחת פאניקה. אני מבין אותם".

בעקבות התחרות העוף, ירד למחיר מגוחך של 79 אגורות לקילו בשיווק השקמה, לעומת 99 אגורות במגה. בשופרסל דיל לעומת זאת, המחיר 4.99 שקל לקילו.

הסל של מגה - הזול ביותר

עם זאת, כשמדובר בפירות ובירקות התחרות הופכת קשה יותר ויותר וההבדל במחירים בין הרשתות השונות אינו משמעותי. מבדיקת מחירם של 15 מוצרים פופולריים בשלוש רשתות שיווק בירושלים, עולה כי דווקא הסל של רשת מגה הוא הזול ביותר (197.55 ש"ח). מחירו של הסל בשופרסל דיל הוא 213.74 ש"ח, בעוד הסל של רמי לוי - שיווק השקמה הוא היקר ביותר (222 ש:ח ו-17 אגורות). רשימת 15 המוצרים שנבדקו - בטבלה המצורפת (לחצו להגדלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully