וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום: עדכון יומי - 12.2.08

יהושע בריינר

12.2.2008 / 20:11

וואלה! חדשות מגישה לכם סקירה יומית של האירועים בדרום הארץ. 8 פצמ"רים נורו היום על ישראל, 10 פלסטינים נפצעו בפעילות צה"ל

בזמן שהדיבורים על הפעולה הגדולה ברצועת עזה נמשכים, בצה"ל המשיכו גם היום להמשיך במבצעים נקודתיים. הבוקר הסתיימו שתי פעולות של כוחות צה"ל בתוך שטחי הרצועה, במטרה להרחיק את ארגוני הטרור מגדר המערכת. בפעולה הראשונה בשכונת סג'עיה בעזה נפצע חייל באורח קל בידו במהלך חילופי אש עם פלסטינים. החייל פונה במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במהלך הפעולה, בה לקחו חלק גדוד הסיור של חטיבת גולני, כוחות הנדסה ושיריון, נעצרו גם ארבעה פלסטינים שנלקחו לחקירה בישראל. שלושה פלסטינים נפצעו בחילופי אש עם חיילי צה"ל במהלך הפעילות.

במקביל פעל כוח מילואים באיזור כיסופים בפעילות כנגד תשתיות טרור. במהלך המבצע פגע הכח בחוליית נ"ט פלסטינית שכיוונה טיל לעבר החיילים. אלו פתחו באש לעבר החולייה וזיהו פגיעה. באירוע אחר פתחו החיילים באש כנגד מספר פלסטינים חמושים. על פי הדיווחים במהלך המבצע נפצעו שבעה פלסטינים.

מיד בתום המבצע החל ירי פצצות מרגמה לעבר שטחי הנגב המערבי. בסך הכל נפלו היום שמונה פצמ"רים, מרביתם בשטחים פתוחים, אולם במקרה אחד נגרם נזק לבניין משרדים באיזור שער הנגב. כמו כן נורו לעבר ישראל ארבעה טילי קסאם. אחד מהם נפל ליד גדר המערכת באזור הסמוך ליישוב נתיב העשרה בצפון הרצועה. לא היו נפגעים. שלושה טילים נוספים נפלו בשטחים פתוחים בנגב המערבי.

בשעות הצהריים נפתחה אש לעבר כח של צה"ל שביצע עבודות הנדסיות במרכז הרצועה, באיזור קיבוץ נירים. באירוע זה, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully