וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 48 חשוד באונס קטינה הלוקה בפיגור

נתיב נחמני

12.2.2008 / 13:01

הקטינה, השוהה בפנימיה, נכנסה להריון. המשטרה חושדת בחבר של האם, המשפחה חושדת בנער מהפנימייה ומאשימה את המוסד בטיוח

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בשישה ימים את מעצרו של ספר מרמת גן, בן 48, בחשד שאנס פעמיים לפני כשבעה חודשים את בתה הקטינה של חברתו לחיים, אז בת 15 וחצי, הלוקה בפיגור שכלי. החשוד הכחיש בדיון את המיוחס לו. פרקליטו עמיקם הדר הפנה אצבע מאשימה לעבר קטין אחר החוסה גם הוא בפנימיית "רננים" בזכרון יעקב, בה נמצאת הילדה מזה שבע שנים.

"אני כועסת מאד על הפנימייה" אמרה האם לוואלה! חדשות. "טענו שאני לא אמא טובה, שאצלי בבית לא בטוח. לדעתי הם טעו ואם הילדה הייתה אצלי בבית זה לא היה קורה". לטענת המשפחה, הילדה הרתה מילד אחר בפנימייה וההנהלה מטייחת את הסיפור.

"הילדה שלי אמרה לי שלא החבר שלי אנס אותה, כששאלתי אותה מי זה היה היא אמרה שהיא לא זוכרת. כל הזמן הייתי רואה את הילד שעשה לה את זה בהסעות של הפנימייה ופתאום עכשיו כשהסיפור התפוצץ הוא נשלח לאשפוז. לדעתי הם מונעים ככה את הגישה של המשטרה אליו", טענה האם.

לטענת המשטרה הילדה נאנסה על ידי בן זוגה של האם, המתגורר בביתה, בעת ביקוריה בבית בסופי השבוע. "זה לא יכול להיות", אמרה אמו של החשוד לוואלה! חדשות, "לבן שלי יש ארבעה ילדים וכל סוף שבוע הוא נמצא איתם אצלי בבית". לטענתה, מכיוון שהוא לא נמצא בבית הקטינה במהלך החופשות שלה, אין לו גישה אליה.

המשפחה טוענת כי אין זה מקרה ראשון של טיוח מצד הפנימייה. אחיה הבכור של הקטינה סיפר כי "לפני 3 שנים היה מקרה שילד בן 13 אנס ילדה בת 15. אז כינסו את כל הבוגרים, סיפרו לנו על זה ואמרו לנו לא להוציא את זה החוצה גם לא להורים. 'מה שפה נשאר פה' הם אמרו". האח שהה בפנימייה עד לפני שנתיים. "אני רוצה שכולם ידעו מה קורה בפנימייה הזאת, אף אחד לא רוצה להיות שם אבל אין לנו ברירה", הוסיף.

האם טוענת עוד כי היא התקשרה לפנימייה לברר מדוע בתה עולה במשקל. "אמרו לי שהיא אוכלת הרבה ממתקים. אבל מממתקים לא גדלה רק הבטן. כששאלתי למה הפסיק המחזור טענו שבגלל שהיא צעירה אז יש הפסקות".

עורך הדין הדר אמר כי למרשו נערכו בדיקות די. אן. איי לבדיקת אבהותו ובקרוב תתבררנה תוצאות הבדיקה.

ממשרד הרווחה נמסר בתגובה כי "מבדיקה של פקידת הסעד עולה כי טענותיה של האם שקריות. מאחר שענייננו הוא בראש ובראשונה להגן כרגע על הילדה שנמצאת במצב קשה, איננו מעוניינים להגיב מעבר לכך, ומן הראוי שהאם תראה בראש ובראשונה כרגע את טובת הילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully