וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות צה"ל פעלו הלילה ברצועת עזה

יהושע בריינר

12.2.2008 / 8:26

חייל צה"ל נפצע קל במהלך הפעילות ונרשמו מספר חילופי אש קשים. גורם בטחוני: "נמשיך בכניסות אל תוך שטחי הרצועה"

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

חייל צה"ל מחטיבת גולני נפצע הלילה באורח קל בפעילות של כוחות צה"ל באזור סג'עיה שבמזרח עזה. החייל נפצע במהלך התקלות עם חמושים שירו לעבר קבוצה של חיילים שביצעו סריקות באזור. הוא קיבל טיפול ראשוני במקום ופונה לאחר מכן במסוק לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע.

החל משעות הלילה המוקדמות נכנסו לאזור כוחות גדולים של גולני, שיריון והנדסה, במסגרת המשך פעילות צה"ל בתוך הרצועה. גם הפעם לא חרג צה"ל מהנורמות שאימץ לעצמו במהלך פעולות מהסוג הזה, בהם נכנסים הכוחות עד לעומק של 3 ק"מ, במטרה להרחיק מגדר המערכת את ארגוני הטרור.

במהלך הפעילות הלילה נתקלו החיילים במספר חמושים ונרשמו מספר תקריות של חילופי אש. בצה"ל מדווחים כי החיילים זיהו פגיעות. במהלך המבצע נעצרו ארבעה פלסטינים שהועברו להמשך תחקור בישראל.

"הפעילות הלילה איננה שונה מפעילויות קודמות שלנו", אמר גורם ביטחוני. "אנו נמשיך בכניסות הללו אל תוך שטחי הרצועה, במטרה להפסיק את ירי הרקטות לעבר ישראל. אם נצטרך, נהיה שם גם מחר ובכל זמן אחר".

בנוסף, פעלו הלילה כוחות מילואים, בשיתוף עם כוחות הנדסה ושריון, כנגד תשתיות טרור במרכז רצועת עזה. במהלך הפעילות אירעו שני מקרים של חילופי אש קשים כשהכוחות נתקלו בחוליית נ"ט ולאחר מכן בחמושים פלסטינים שירו לעברם. עשרה פלסטינים נלקחו לחקירה בישראל.

כוחות הנדסה ומילואים נוספים פעלו הלילה באזור מעבר קרני ועצרו שישה פלסטינים. לאחר הפעולה החל ירי פצצות מרגמה באזור נחל עוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully