וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאד: "ישראל לא עומדת במחויבויותיה"

12.2.2008 / 4:31

ראש הממשלה הפלסטיני טוען שהבנייה בהתנחלויות לא הוקפאה ומחסומים לא הוסרו. "הפצצות מצד ישראל עלו בחייהם של 165 פלסטינים"

ראש הממשלה הפלסטיני סלאם פיאד האשים אתמול (שני) את ישראל באי מילוי מחויבויותיה בנושא הקפאת הבניה בהתנחלויות והפחתת מספר המחסומים בגדה המערבית, בהתאם למפת הדרכים. פיאד אמר את הדברים במהלך ביקורו בארה"ב, בהרצאה שנשא בפני ערבים-אמריקאים, דיפלומטים ועיתונאים.

פיאד צפוי להפגש עם שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס, שתבקר בישראל וברשות הפלסטינית בתחילת חודש מרץ. "אנאפוליס היתה צעד משמעותי קדימה, איך איני יכול לומר שאין לנו קשיים. בחודשיים שאחרי הוועידה, הפלישות וההפצצות מצד ישראל על הפלסטינים עלו בחייהם של 165 פלסטינים, פצעו עוד 521 וגרמו נזק עצום לרכוש", אמר.

"איני רואה מחויבות מספקת בצד הישראלי לגבי הקפאת ההתנחלויות", אמר פיאד. "איני מאמין שישראל יכולה להרשות לעצמה להמתין עד שכל התנאים במזרח התיכון יהיו מושלמים. המחסומים לא יוסרו בן לילה, אך למה התהליך אינו יכול להתחיל?", שאל.

ביום שישי בשבוע שעבר אמר פיאד, כי למרות המאמצים הדיפלומטים הנעשים על ידי שני הצדדים, אין סיכוי להשגת הסדר שלום בר קיימא עם ישראל עוד במהלך שנת 2008. פיאד אמר כי הוא "מתקשה להאמין שיושג הסדר קבע במהלך השנה הקרובה. לדעתי זה בלתי סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully