וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בדרום: עדכון יומי - 11.2.08

11.2.2008 / 20:09

וואלה! חדשות מגישה לכם סקירה יומית של התקריות האירועים בדרום הארץ. צה"ל תקף באזור רפיח ותושבי שדרות חסמו את ת"א

בזמן שתושבי שדרות חסמו את כבישי גוש דן, נמשכה גם היום פעילות צה"ל ברצועה. הערב תקף כלי טיס של חיל האוויר בדרום הרצועה, ושיגר שני טילים לעבר ג'יפ בו נסעו פעילים בזרוע הצבאית של החמאס. הג'יפ הצליח לחמוק וכל פעילי החמאס יצאו ללא פגע. אולם, שני עוברי אורח נפצעו באורח בינוני.

תקיפת צה"ל הערב ארעה בסופו של יום שקט יחסית ביישובים. שתי רקטות קאסם שוגרו היום אל עבר ישראל, כאשר שתיים מהן נפלו בשטחים פתוחים סמוך לקיבוץ זיקים. בנוסף נורו היום עוד שבע פצצות מרגמה שנפלו גם בשטחים פתוחים באיזור מרכז הרצועה, סמוך למעבר קרני ולנחל עוז. בכל האירועים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, "פלוגות ירושלים", נטלה אחריות לירי רקטות הקסאם הערב, ומסרה כי ירתה את הרקטות "בתגובה לתוקפנות הציונית המתמשכת נגד העם הפלסטיני, ועל מנת לחזק את אופציית הג'יהאד וההתנגדות עד לשחרור כל פלסטין הכבושה".

בשני מקרים היום נפתחה אש לעבר כח צה"ל באיזור נחל עוז. סמוך לשעה 12 בצהריים נפתחה אש לעבר כח גולני שסייר לאורך גדר המערכת. לא היו בתקרית זו נפגעים או נזק. כמו כן אחר הצהריים שוב נפתחה אש לעבר סיור של צה"ל באיזור מעבר קרני. לא היו נפגעים אולם נזק נגרם לרכב הסיור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully