וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל: "מוכנים לפעולה רחבה בעזה"

ניר יהב ויהושע בריינר

11.2.2008 / 19:40

גבי אשכנזי אמר כי צה"ל ערוך להרחיב את הפעולה בעזה, בהתאם להנחיית הדרג המדיני. "השנה הקרובה תהיה רוויה באתגרים ביטחוניים"

הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי אמר הערב (שני), כי צה"ל ערוך להרחיב את הפעולה ברצועת עזה, בכפוף להנחיית הדרג המדיני. "צהל ערוך ומוכן להעמיק ולהרחיב את הפעילות בעזה ככל שיידרש על פי ההחלטות שתתקבלנה", אמר אשכנזי במהלך כנס סגל הפיקוד הכללי של צה"ל בבסיס חיל האוויר בחצור. אשכנזי גם שיבח את פעילות צה"ל ברצועה, ואמר כי "השנה הקרובה תהיה רוויה באתגרים ביטחוניים וצה"ל צריך להיות ערוך ומוכן אליהם".

גם שר הביטחון אהוד ברק אמר הבוקר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, כי בעזה צה"ל מוכן לפעולה בעזה. "מתרחשת בחודשים האחרונים פעילות מבצעית רחבה שבין הישגיה כ-200 מחבלים הרוגים בארבעת החודשים האחרונים ו- 16 בימים האחרונים", אמר. "צה"ל פועל ויפעל בכל דרך שתדרש להפסקת ירי הקסאם. ונביא להפסקת ירי הקסאם, זה לא יגמר בעוד יומיים ולא בעוד שבועיים, אבל נביא פיתרון לירי הקסאם".

הערב תקף צה"ל באיזור רפיח שבדרום רצועת עזה. עדי הראייה מסרו כי כלי טיס ישראלי שיגר שני טילים לעבר ג'יפ, שבו נסעו מספר פעילי הזרוע הצבאית של חמאס. על פי הדיווח, כל פעילי החמאס הצליחו לחמוק מהג'יפ, ויצאו ממנו ללא פגע, אולם, שני עוברי אורח נפצעו באורח בינוני.

קודם לתקיפה, נורו שתי רקטות קסאם לעבר הנגב המערבי, ונפלו בשטח פתוח. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. אחר הצהרים נורו שתי פצצות מרגמה לעבר מעבר קרני סמוך לרצועה. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully