וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד ימ"ר דרום נפצע בינוני במרדף

נתיב נחמני

11.2.2008 / 15:17

3 שוטרים נוספים נפצעו, אחד מהם קשה, במהלך מרדף אחר מבריחי סמים. "עם כמות כזאת של סמים, אתה עושה הכל כדי לברוח"

מרדף משטרתי אחר מבריחי סמים על כביש הערבה הסתיים בפציעתם של ארבעה שוטרים, אחד מהם במצב קשה. במהלך המרדף אחר המבריחים, ארעה תאונת דרכים, בה נפצעו ארבעה שוטרים. סנ"צ יוסי כהן, מפקד הימ"ר, נפצע באופן בינוני, והוא מורדם בבית החולים "סורוקה", אליו פונה. פקד צדוק יוסף, ספג פגיעת ראש, והוא מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם. שוטר נוסף, איש הקשר, שבר את ידו וקצין נוסף נפצע קל ואמור להשתחרר מבית החולים עוד היום.

פעילות המעקב שביצעו אנשי היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב, בשיתוף עם יחידת "מגן", החלה באופן שגרתי. כוח המשטרה עקב מרחוק אחר עסקת ענק של הרואין בשווי מיליונים, שביצעו שלושה בני מיעוטים תושבי הדרום על גבול ירדן.

בתום ביצוע העסקה החליטו אנשי הימ"ר, בפיקודו של סנ"צ כהן, לסגור על המבריחים. השוטרים קיוו לבצע מעצר קל ומהיר, אך המעצר הידרדר למרדף נועז, שהחל בחולות ליד הגבול ונמשך לעבר כביש הערבה. "כשאתה נוסע ברכב עם כמות אדירה של סמים אתה עושה הכל כדי לברוח", אמר לוואלה! חדשות קצין במרחב הדרום.

רכבי המשטרה דלקו אחר המבריחים, ובראשם רכב ה"סונומה" של מפקד הימ"ר. תוך מרדף ומחשש לפגיעה בנהגים עוברי אורח, ניסו השוטרים להחזיר את המרדף לשטח, וביצעו חסימה בנקודה מסוימת בכביש. "איך שהם ראו שאין להם לאן לברוח ושהשוטרים סגרו עליהם, נהג המילוט דפק 'צלחת' על הכביש ורכב המפקד שממש נישק אותו מאחור, נכנס בו בעוצמה", סיפר הקצין.

המרדף לא הסתיים בהתנגשות ורכב המבריחים המשיך בנסיעה לכיוון הנגדי. לבסוף נעצר על ידי אנשי יחידה נוספים שהיו בכלי רכב שמאחור. שלושת המבריחים נעצרו וברכבם נמצאו 26 קילוגרם הרואין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully