וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחלים בחברון נפגשו עם ראשי החמולות

פנחס וולף

10.2.2008 / 22:12

ראשי היישוב היהודי סיפרו כי מטרת הפגישה עם השייח ג'עברי הייתה שיפור היחסים בין יהודים לערבים בעיר. גדודי חללי אל אקצה איימו לנקום

ראשי החמולות הגדולות בחברון, השייח' אבו חאדר ג'עברי וחג' אבו אכרם אבו סנינה - נפגשו היום (ראשון) עם ראש מועצת קריית ארבע ונציגים של היישוב היהודי, בנוכחות מח"ט חברון, אלוף משנה יהודה פוקס. גורמים ביישוב היהודי בחברון סיפרו כי מטרת הפגישה הייתה שיפור היחסים בין יהודים לערבים בעיר. לטענתם, הרקע לפגישה הוא איתותים מצד ראשי החמולות על רצון להדק את הקשרים ולנטרל את אנשי השמאל הקיצוני והאנרכיסטים שפועלים בעיר.

בשיחה עם כתב וואלה! חדשות אמר פעיל הימין אליקים העצני, כי מה שהרס את מרקם היחסים בחברון הוא "השלום המזויף תוצרת אוסלו שהביא רק שנאה, שפיכות דמים וחורבן". לדבריו, הוא לא האמין שפגישה כזו תוכל להתקיים, "אך קיומה מעיד על יכולת ורצון להגיע להבנה וחיי שלווה בעיר".

מספר שעות לאחר הפגישה, נודע כי הרשות הפלסטינית זימנה את השייח' ג'עברי לשיחת הבהרה דחופה. גם גדודי חללי אל אקצה לא נשארו אדישים לקיום הפגישה והם הפיצו בחברון כרוז הקורא להכות ביד ברזל את משתתפיה. בכרוז, ג'עברי כונה "בוגד וסוכן ציוני". חמולת ג'עברי הודיעה כי אם הכרוז לא יבוטל - תהיה תגובה חריפה ומיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully