וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: מק'קיין הוא שמרן אמיתי

10.2.2008 / 20:44

נשיא ארה"ב אמר שמק'קיין יצטרך להתאמץ כדי לזכות בתמיכת השמרנים, אך הוא ישמח לעזור לו, אם מק'קיין אכן יהיה המועמד הרפובליקני

נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש אמר היום (ראשון) לחברים במפלגתו שעל ג'ון מק'קיין יהיה להתאמץ כדי לזכות בתמיכת האגף השמרני במפלגה. אולם, אמר בוש, מק'קיין הוא "שמרן אמיתי". עד כה נמנע בוש מלהביע את עמדתו ביחס לפריימריז המתקיימים במפלגה. לדבריו, מק'קיין איתן בכל הקשור בביטחון לאומי, קשוח כלכלית, בעד קיצוץ תמידי במסים ונגד הפלות.

"אני אשמח לעזור לו אם הוא יהיה המועמד", אמר בוש על מק'קיין, שבדרך כלל נחשב לא מקובל בחוגי הניאו שמרנים, עליהם נמנה בוש. גורמים במפלגה הרפובליקנית, כמו ג'יימס דובסון, מקים הלובי למען המשפחה, אמרו שלא יתמכו במק'קיין בגלל עמדותיו בעד מחקר בתאי גזע עובריים.

בוש הזהיר את אנשי מפלגתו מפני החיפוש אחר מועמד מושלם. "לעולם לא תמצאו אדם כזה", אמר הנשיא.

הנשיא גם תקף את ברק אובמה ישירות. "אני לא יודע במה הוא מאמין", אמר בוש. "הדבר היחיד ביחס למדיניות חוץ שהוא אמר ושאני זוכר, זה שהוא מתכוון לתקוף את פקיסטן ולאמץ את אחמדינג'ד אל ליבו", לדבריו. ג'ן פסקי, דוברת של אובמה אמרה: "זה אירוני שהנשיא שהוביל אותנו להסתבכות הגרועה ביותר בתחום מדיניות החוץ בהיסטוריה הקרובה מרגיש שמותר לו להעביר ביקורת על אובמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully