וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלם חתונה שאיבד הקלטת ישלם 30 אלף ש'

נתיב נחמני

10.2.2008 / 17:52

הצלם השאיר את הקלטת בקטנוע והוא נגנב איתה. הכלה פתחה במסע חיפושים ולא מצאה. ולבסוף תבעה וזכתה ב-27 אלף שקלים

הסיוט של כל כלה: לפני כשנה וחצי א' התחתנה עם בחיר ליבה בחתונה מפוארת וגדולה על שפת בריכה. סידורי הפרחים היו מושלמים, האורחים לבשו חגיגי וחיוך על פניהם וצלמי וידאו והבזקי מצלמות נראו בכל עבר. את החתונה היא לא תשכח כל החיים וגם את שיחת הטלפון שקיבלה ימים אחריה מצלם חברת "תות בננה": "יש לי בשורות רעות בשבילך", אמר, "הקטנוע שלי נגנב ואיתו הקלטת של החתונה". א' לא האמינה למשמע אוזניה, "איך ששמעתי את זה, עזבתי את העבודה ורצתי למקום שממנו גנבו לו את האופנוע", סיפרה א' לוואלה חדשות.

האופנוע נגנב סמוך לזמן ולמקום בריחתו של בני סלע מהיכל המשפט בתל אביב. באי בית המשפט בימים שאחרי היו עדים לתמונה של מאות שוטרים מחפשים אחר האנס וכלה אחת נוברת בפחי האשפה ובין השיחים בתקווה שהגנבים זרקו את הקלטת באזור. "תפסתי פקחים של העירייה וביקשתי מהם שישימו לב בזמן שהם מסתובבים באזור, תליתי מודעות, פרסמתי ברדיו, מה לא עשיתי?", אמרה.

ימים לאחר מכן נמצא הקטנוע הגנוב אך לא נמצאה בו הקלטת. לאחר שלא באה על סיפוקה מהצעות הפשרה שקיבלה מצוות "תות בננה", פנתה א' לעו"ד אלי הישראלי שלקח את העניין לבית המשפט. היום פסקה שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, נילי קוצר, כי הצלם יפצה את הזוג המאוהב בכ-27 אלף שקלים.

מקרה דומה אירע בבאר שבע, כשצלם חתונה השאיר את מצלמתו ולידה קלטות חתונה שצילם על מושב רכבו. הרכב נפרץ והקלטות נגנבו עם המצלמה. לפני כשלושה שבועות פסק בית משפט השלום בבאר שבע כי הצלם יפצה את בני הזוג ב-35 אלף שקלים, על עוגמת הנפש, הוצאות המשפט ומחצית מהסכום ששילמו לצלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully