וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ונבלאט לנסראללה: רוצה מלחמה? תקבל

ניר יהב

10.2.2008 / 14:22

מנהיג הדרוזים בלבנון מזהיר כי עלולה לפרוץ אנרכיה אם לא ייפתר המשבר הפוליטי. "לא ניתן לנסראללה להחליט על שלום או מלחמה"

מנהיג הדרוזים בלבנון וואליד ג'ונבלאט תוקף את חיזבאללה על רקע המשבר הפוליטי המתמשך במדינה. "אם הם (האופוזיציה בהנהגת חיזבאללה – נ.י) רוצים מלחמה, אנו מוכנים לכך. אם הם רוצים שלום, אנו מוכנים גם כן. מלחמה אינה מפחידה אותנו, אין לנו שום בעיה עם מלחמה או עם טילים", אמר במסיבת עיתונאים שקיים.

ג'ונבלאט הבהיר עוד כי אנשיו לא יחששו להשתלט על טילי חיזבאללה המופנים כלפי ישראל במקרה של מלחמה. "אנו נשתלט על הטילים שלכם משום שאיננו מפחדים למות. אסור לנו לאפשר למנהיג חיזבאללה לקחת החלטות על מלחמה בשמם של כל הלבנונים", אמר.

"העימות הנוכחי הוא בין המיליציות של חיזבאללה והממשלה, שהיא הגוף היחיד שרשאי לקחת החלטה לפתוח במלחמה או לחתום על הסכם שלום", אמר מנהיג הדרוזים, אשר הזהיר מפני מלחמת אחים ואנרכיה אם לא יימצא פתרון למשבר הפוליטי.

בחודש נובמבר עזב נשיא לבנון אמיל לחוד את משרתו ומאז לא מצליח הפרלמנט הלבנוני לגבש הסכמה אודות מועמד מוסכם לתפקיד. הדיון בפרלמנט שבמהלכו צפוי להיבחר הנשיא הבא נדחה מ-11 בפברואר עד ל-26 בפברואר. אתמול (שבת) עזב מזכ"ל הליגה הערבית עמרו מוסא את ביירות לאחר שנכשל במציאת פתרון למשבר הפוליטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully