וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום ראשון בפרשת הברחת האקסטזי

נתיב נחמני

10.2.2008 / 12:17

מכתב האישום שהוגש הבוקר עולה, כי מספר עבריינים ישראלים תכננו להוביל כ-50 אלף כדורי אקסטזי מהולנד ליפן במזוודות

כתב אישום ראשון בפרשת "הרשת להפצת אקסטזי" מהולנד שנחשפה לאחרונה, הוגש הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד דני "באקו" בוטראשווילי ושחר ג'יבלי. על פי כתב האישום, באקרו, בן 33, מאור יהודה וג'בלי, בן 37, מראש העין חברו ל"חיידק" - חיים אליהו סימנטוב, כדי לייצא את הסמים מהולנד ליפן.

התכנית היתה להוביל כ-50 אלף כדורי אקסטזי שיוסתרו בתחתית כפולה של שלוש מזוודות. סימנטוב היה איש הקשר שלהם באירופה ובספטמבר אשתקד הוא טס להולנד עם סכום כסף כדי לפגוש שלושה מובילים יפנים ולהוציא את התכנית לפועל. הסמים שכונו "שעונים" היו אמורים להיות עטופים באריזת וואקום באופן שימנע את הפצת הריח שלהם. בשלב מסוים של ביצוע התכנית נגמר לסימנטוב הכסף והוא יצר קשר עם ג'יבלי כדי לבקש מה"קרח" הלוא הוא רפי אוחנינה, שיעזור להם להשיג מכונה מיוחדת לאריזה בלחץ.

הסמים חולקו לשניים: כ-40 אלף כדורים שמוטבעת עליהם החותמת "שושנה" וכ-10 אלף כדורים שמוטבע עליהם הסמל "סמיילי" והתכנית היתה להעבירם ליפן דרך יעד באיטליה. ב-9 לאוקטובר 2007, ימים לפני ההעברה הגדולה, פשטה משטרת הולנד על דירת המסתור ועצרה את "החיידק" סימנטוב ואת השליחים. בשלב מאוחר יותר ג'יבלי ובוטראשווילי נעצרו בישראל יחד עם עשרה חשודים נוספים שחשודים במעורבות בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully