וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: חוטפי שליט דורשים שחרור 12 בכירים

ניר יהב

9.2.2008 / 20:32

הפלסטינים מדווחים על התקדמות במו"מ לשחרור החייל החטוף. בין היתר, דורשים הארגונים המחזיקים בשליט את שחרור ברגותי

שלושת הארגונים המחזיקים בחייל החטוף גלעד שליט, ועדות ההתנגדות, חמאס ו"צבא האיסלם", הגישו באחרונה רשימת אסירים סופית שאת שחרורם הם דורשים תמורת שחרור שליט. כך מסרו הערב (שבת) מקורות מהימנים לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען".

ברשימה מופיעים שמותיהם של 12 אסירים פלסטינים המייצגים את כלל הפלגים הפלסטינים, ולפי הדיווח, "הפלגים עומדים על כך שהם ישוחררו". בין השמות נזכרים בכיר פתח לשעבר מרוואן ברגותי, מזכ"ל החזית העממית אחמד סעדאת, בכיר חמאס יחיא סנואר ועוד אסירים מפלגים שונים.

ביום רביעי דיווח העיתון "אל-חייאת", כי שר המודיעין המצרי עומר סלימאן יגיע לביקור בישראל בימים הקרובים כדי לדון בזירוז עסקה לשחרור שליט. מקור בחמאס דיווח לעיתון, כי משלחת של הארגון ביקרה באחרונה במצרים ושם דנה עם סלימאן בפרטי עסקת השחרור. "האירופאים שיחקו תפקיד פעיל בתיווך בין הצדדים", גילה. "הישראלים גילו גמישות בתנאים שהציבו - לאחר שסירבו לשחרר אסירים עם דם על הידיים, כעת הם אינם מתעקשים על כך".

לפני כשבוע אמר ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, כי גלעד שליט חי ומצבו טוב. לדבריו, חוטפיו של שליט מטפלים בו היטב. משעל תהה "מדוע דואגים כל כך לחייל אחד, בעוד בבתי הכלא בישראל כלואים 12 אלף פלסטינים, ביניהם נשים וילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully