וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יומה של הישות הציונית יהפוך ללילה חשוך"

9.2.2008 / 1:30

לדברי מנהיג דת אירני, "ישראל מגלה חולשה בלוחמה בעזה". על מסקנות וינוגרד אמר: "הדו"ח מראה שישראל נכשלה במלחמה"

האייטולה אחמד חתאמי, אחד מאנשי הדת הבכירים באירן, אמר בנאום שנשא בתפילות יום השישי באוניברסיטה של טהרן, כי גם אם תמשיך ישראל במצור על עזה ותהרוג פלסטינים בתקיפות מהאויר ובהפצצות מהקרקע, היא לעולם לא תצליח להפסיק את המאבק הפלסטיני. לדבריו, "בקרוב תקום תנועה פלסטינית שתהפוך את יומה של הישות הציונית ללילה חשוך". "כבר כיום ישנם עשרות אלפי חמושים ברצועה וישראל לא תוכל לשוב ולכבוש אותה", הוסיף.

חתאמי אמר, כי "ישראל מגלה חולשה לאור ההתקפות על עזה, שהיא חלק מאדמה כבושה, אותה איבדו במאבק עם הפלסטינים". "כיום עזה נמצאת בשליטת הממשלה החוקית והפופולרית של חמאס, שהפך אותה לסמל המאבק הפלסטיני", אמר המנהיג האירני. בסוכנות הידיעות האירנית דווח, כי לדבריו, "אנו מקווים שבקרוב תשוחרר כל פלסטין מהכיבוש ושכוחות ההתנגדות ישמידו את ישראל".

חתאמי התייחס למלחמה של ישראל בלבנון בקיץ 2006 ואמר, כי הישות הציונית הושפלה והובסה במלחמה מול החיזבאללה. לדבריו, "דו"ח ועדת וינוגרד, שקבע שישראל נכשלה בניהול מלחמת לבנון השנייה, מראה שהן הממשלה בישראל והן צה"ל לא הצליחו להלחם מול ארגון קטן". עם זאת, ציין חתאמי, כי הוועדה ניסתה להפיל את האשמה על הצבא בלבד, אך האמת היא שגם הצבא וגם הממשלה נכשלו במלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully