וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: מתנגדים להפסקת אש עם ישראל

ניר יהב

7.2.2008 / 18:42

דובר חמאס אמר כי הצעת אבו מאזן להפסקת אש משמעה "התעלמות מהסבל הפלסטיני לצורך אינטרסים אישיים"

"ארגון חמאס מתנגד להפסקת אש עם ישראל". כך הודיע דובר הארגון פאוזי ברהום בתגובה להצעת יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, לנסות ולהגיע להפסקת אש הדדית בין ישראל לפלסטינים. "קריאתו של אבו מאזן להפסקת אש משמעה התעלמות מהסבל של העם הפלסטיני לצורך אינטרסים אישיים, כשבראשם הגנה על הכובש", הסביר ברהום.

"המדיניות של אבו מאזן אינה נכונה משום שהיא מנסה להציל את ישראל מרצף המשברים שלה", הוסיף דובר חמאס. מוקדם יותר תקף ברהום את המדיניות הישראלית וטען כי "מעשי הטבח שישראל מבצעת בעזה מתבצעים משום שהיא רוצה לחפות על כישלונה בנושאים רבים, בייחוד אלו הקשורים לדו"ח וינוגרד ולשחרור החיילים החטופים".

במהלך היומיים האחרונים הרגו כוחות צה"ל 16 פלסטינים, רובם פעילי חמאס. אתמול הודיע נציג חמאס באירן, אבו אוסמה עבד אל-מועטי כי ארגונו יחדש את פיגועי ההתאבדות בתוך שטחי ישראל. עבד אל-מועטי ציין כי הפיגוע בדימונה מבשר על חידוש הפיגועים. "על האויב לצפות לפיגועים נוספים", הזהיר.

"הפיגוע בדימונה בוצע לאחר שנה שבמהלכה לא ביצע הארגון פיגועי התאבדות", הוסיף עבד אל-מועטי. "וזאת בזמן שישראל זלזלה בהפסקת האש עם חמאס והמשיכה לתקוף את העם הפלסטיני. נמשיך לשגר טילים ולבצע פיגועי התאבדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully